Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Skender Zezak | Whitelist ansökning [Dat0skillz]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Skender Zezak

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199103124800

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leon_Beiqi#8593

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Skender Zezak. Jag är alban och 27 år gammal. Jag är individ med invandrar bakgrund och har därför ett annat perspektiv på världen. Jag brukar prata om hur mycket jag gillar att vara alban. Min karaktär brukar ifrågasätta mycket och letar efter nya saker i Multistaden. Skender Zezak gillar sporter och bilar men brukar inte ha mycket pengar på fickan. Därför letar han jobb hela tiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för jag har en backgrund när det gäller roleplay samt att jag är intresserad av five m roleplay. Jag har varit tidigare på engelska servrar men nu tycker jag det är dags med svenska servrar istället. Jag har några vänner i servern som tycker att den är bra och jag borde söka. Jag tycker med min kompetens så passar jag i den här server som är seriös rp. Jag är säker att jag kommer att föra in bra roleplay med mig när jag kommer in i servern!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag skrev i förra frågan, jag är intresserad av svenska servrar istället. Jag har även några vänner jag vill ha roligt med i den här servern. Jag hoppas på att vi kan föra in bra roleplay till den här servern!

Hur många timmar har du på FiveM? Jag är ganska ny på FiveM men har ungefär 15 till 20 timmar på det.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av några vänner som spelar på servern ofta.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, eftersom jag är ny!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men testade någon server första gången på FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.