Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Smartman_1337 | Whitelist ansökning [Niklasson_12FN] [Dat0skillz]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Smartman_1337

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SmartMan_1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Persson

Vad är ditt discord namn? Smartman_1337#6117

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Larsson och är 23 år gammal. Han är en person som aldrig känt sig som alla andra och inte känt sig respekterad men har lärt sig att det är bättre att vara sig själv och inte bli accepterad än att försöka vara någon som man egentligen inte är. Det som gör Erik speciell är att han har diagnoserna autism och add vilken gör så att han inte är lik alla andra i många tillfällen, han har svårt att bestämma sig och gillar inte förändringar och därför har han ett planerat liv. När han var ung så gick han i en vanlig skola tills han blev utsatt för mobbning och kränkningar vilket dom andra tyckte var en rolig grej men som han tog hårt på och grävde ner sig i händelserna och hade svårt att kriga sig upp. Men idag står han upp och kämpar för hans drömmar och vägrar ge upp. Han har blivit starkare som person och tränar på att förbättra hans självförtroende som inte är det bästa. När han känner sig lite deprimerad så är det bästa han vet att få andra att vara glada för han är en känslosam person som tar åt sig både positiva samt negativa med människor. Med tanke på hans diagnoser så gillar han att jobba till sig glädje från andra istället för pengar. Erik tycker att pengar är en skit sak och att livet handlar om vänner och familj vilken han gör allt för. Hans tidigare erfarenheter inom andra människor är att dom ser han på ett sätt och han själv på ett sätt. Det är därför han gillar jobb som kan tillföra glädje från bådas sidor. Oftast är han väldigt social och gillar att prata men har svårt för sig att komma in i kompisgäng då han kan känns sig väldigt liten och blyg men det också en sak han tränar på varje dag. En dag träffade han Abdi och där vände allt. Erik började jobba åt Abdi med att sälja droger till minderåriga. Hans föräldrar börjar märka att det händer något med Erik men dom vågar inte fråga. Erik mamma skulle kolla efter gamla Xbox spel som skulle hon skulle kunna sälja då hittar hon en liten påse med kokain i och hon blir väldigt snabbt rädd. När Erik kom hem så ifrågasatte Eriks mamma Erik och hon sa att du får inte bo här längre. Och där började Erik tappa det helt. Erik började tillsammans med Abdi och Abdis kompisar att börja göra personrån till butiksrån och även började Erik sälja droger konstant så han skulle ha tillräckligt med pengar för att leva. Erik började känna sig fri och istället för att känna sig liten så kände han sig störst starkast och snyggast. Han hade dom fetaste klockorna och hade det inte dåligt med pengar tills den dagen hans lägenhet var stormad av polisen och han vart tagen. Erik börjar känna sig maktlös och han vet inte vad han har gjort men sitt liv, och han tänker på sin familj och vad dom kommer tycka. Efter allt så är rätten kommen och Erik åker in i sex år. Under tiden i fängelset så började Erik läsa mycket böcker som handlar om bilar och hur dom fungerar. Han blir väldigt intresserade av bilar och han planerar hur hans liv ska vara när han kommer ut från fängelset. När Erik kommer ut vill han få tillbaka sin kontakt med sin familj som han hade förut innan han kom in i den kriminella världen. Månaderna går och går efter tre månader får han besök av sin mamma och pappa och Erik blir så glad utav att se dom att han börjar små gråta. Erik berättar att när han kommer han sluta med allt kriminellt och titta framåt mot den livet som Erik levde förut. Tiden går och efter sex år är Erik ute och hela hans familj stod och väntade på han utanför fängelset. Erik mål med livet nu är att bli Bilförsäljare och det kommer han kämpa för och aldrig ge upp.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag vill bli whitelistad på denna server är för att det är den enda servern jag spelar på och jag skulle vilja bli whitelistad för att kunna söka jobb. Det är en verklighetsbaserad server och är mycket rolig att spela på. Nu har jag börjat tagit Multistaden seriöst och inte bara leker runt som jag gjorde förut, då jag fick min bann. Jag följer reglerna och byter aldrig karaktär. Jag är snäll och tycker om att köra fivem med mina kompisar. Jag är en seriös spelare. Jag är en aktiv spelare. Jag kommer köra ännu mer på denna server om jag blir whitelistad. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag söka till Bilfirman.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna ta whitelistade jobb och göra ett roligare rp för alla och för jag är aktiv.

Hur många timmar har du på FiveM? 752,4 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag såg den på fivem listan och joina den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.