Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Snigeleliteeee | Ansökan till servervakt [Hezus, Pontus]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
95
Ratings
4
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Snigeleliteeee

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2006

Vad heter du på discord? Snigeleliteeee#1484

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15.15-23:00
Tisdag: 14:45-23:00
Onsdag:14:45- 23:00
Torsdag: 15:00-23:00
Fredag: 15:00-02:00
Lördag: 10:00-02:00
Söndag: 11:00-23:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ungefär 6 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag tycker att just jag ska bli servervakt eftersom att jag personligen tycker att jag har mycket bra koll på dessa regler som finns inom servern och i discorden. Om det är ett grovt regelbrytande så ska jag försöka få ihop så mycket bevismaterial med medal som det bara går för att sedan visa ut till staffs och där får dom själv bedöma vad som ska hända senare med ärandet. Jag tycker att just jag ska bli servervakt eftersom att jag är en mycket seriös spelare som aldrig utsparkar på felaktiga grunder och är så seriös som möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt eftersom att jag vill testa att vara servervakt igen och utveckla min kunskaper. Jag vill bidra med Sveriges största server med det lilla jag kan. Det som gör att jag också vill bli servervakt är att jag vill göra servern lagg fri genom att ta bort onödiga bilar på gatorna. Jag vill höja rp nivån så mycket jag kan igenom att kicka oseriösa spelare eller folk som gör fel.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer kicka folk som utför regelbrott och verkligen göra sål att dessa regelbrytare förbättrar sig. jag kommer dva bilar som är onödiga och inte gör någon nyta så att det blir lite mindre bilar. jag är er trevlig person som gör allt jag kan för att få multistaden till en så bra server som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill att servern ska bli så bra som möjligt och att alla ska bete sig så det blir en rolig och seriöst rp! Ser även väldigt många som inte beter som jag redan säger till men tyvärr så kan jag inte göra något jag vill göra servern mer laggfri med kommandot /dv så jag kan ta bort bilar vid väggarna som orsakar lagg! Jag ska också bli servervakt för att jag har ett stort intresse för servern!

Varför vill du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag ser många personer dagligen som gör fel och jag vill göra Multistaden till en bättre och mer seriös rp. jag ska också bli servervakt för att jag har kunskap om rollen! Jag kommer kicka många folk som gör fel. och jag kommer göra många personer glada :) Kommer också hålla en extra koll på folk som jag redan vet inte beter sig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har varit servervakt på denna server förut och kan dom nödvändiga kommandes som servervakt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivit bannad för powergaming och fearrp. Jag har lärt mig att man måste rpa skadad mycket mer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag fokuserar på multistaden fullt ut.

Senast ändrad:

Valle

Support
Personalmedlem
Support
Whitelist Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
523
Ratings
35 1
Poäng
28
Staff #3
+rep bra ansökan och välutvecklad. Lycka till!

Mvh Valle
- Support på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.