Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Staff Ansöka (byggare)

Max Hoff

Ny Medlem
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
Kiotronic

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn?
Jag har inte ändrat någon gång och jag har inga alts/ extra konton.

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten?
Max

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder?
13 snart 14

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?
Jag hade timeless eller högsta ranken på multipvps factions där jag körde ganska mycket.

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP?
Efter skolan 15:30-19:30 oftast.

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern?
Nej, inte vad jag vet.

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Jag kan använda plugins tex Worldedit och massa mer och jag kan bygga ganska bra och jag vet hur hur man använder litebans, groupmanager, pex mm.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
3-4 timmar det kan bero ibland kan man vara inne 2 timmar för jag har träning ibland med farsan.

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
Just nu spelar jag inte mycket minecraft för att det finns inga servrar som är öppna så jag spelar mest fortnite just nu men om jag blir intagen som byggare här så kommer mest spela här.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?
Kiotronic#9911 och jag har en fungerade mick men den har glapp så det kan brusa ibland men jag pratar aldrig i discord typ. Jag gillar bara lyssna på musik och bygga.

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?
Nej, tyvärr.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
Jag kan alla plugins om jag får en liten tutorial av den så kommer det fungera väldigt bra.
MEn jag kan Tex WOrldedit, WOrldguard, essentials, Group manager, lite pex

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
Jag vill bli staff på multipvp för att ni letade efter byggare för att bygga spawnen och arenor och events arenorna och jag vill hjälpa servern till succe för folk vill ha en bra server på att köra så dom inte är bara hemmma och är lata. Jag vill och hjälpa servern för att jag vill ha en serer att hjälpa och en server att spela på.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
Tror kanske 2 och jag har varit staff på multipvp men mest byggare.

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
ojjj kanske när faction var öppen.

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?
Jag skulle frågat hur är jag en dålig staff? Dom svarar du svarar aldrig du gör inget ch du är sämst. Jag skulle reagerat Men, vad ebhöver du hjälp med? DOm svara folk hackar vid min bas
Jag skulle reagerat JAg skulle gå i v och titta på personerna och kolla om dom hackade och om dom hackade så skulle jag bannat dom i dom dagarna det säger i reglerna.
(Innan och nu)

Vad vet du om MultiPvP?
Jag vet att Multipvp Har alltid varit ett minecraft community och vill personer ska ha något att göra och den första ägaren var Philip320 om jag har rätt. Philip320 öppnade en server som hetete multipvp och hade factions och kitpvp om jag har rätt. Sen så har han stängt ner servern och har öppnat igen och fått många gamla personer och fått dom tillsammans igen och Philip320 vill alltid att folk ska ha roligt på hans server och att dom ska njuta av en buggfri server och philip320 gör allt vad han kan för att göra en bra server där folk kan spela och ha roligt med sina vänner.
Men en gång så hände det något. Philip320 slutade med minecraft och startade en dc och den dcn hetter lennarthblad discord där det var nyheter om lennarthblad och sen så skrev han en nyhet om folk vill ha tillbaks multipvp och det ville dom flesta så han gick tillbaks till discorden och började göra den aktiv och fortsatte med discorden men sen så gjorde han en fivem server där det var rp där det finns sjuvåden en pratrul där du kan köpa bilar och massa mera. Sen så gav han servern till en person som heter wilmzor och gav all kontroll till han. Och så slutade av philip320 om multipvp. Nu är den nya ägaren Wilmzor.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?
Min farsa har dött så snälla prata om min farsa för att jag kan bli väldigt arg och ledsen. För att min farsas sista ord var att jag skule göra bra i skolan och jag älskar dig och va snäll och ha roligt med kompisar.

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,708
Ratings
482 2 7
Poäng
83
Admin #2
Men en gång så hände det något. Philip320 slutade med minecraft och startade en dc och den dcn hetter lennarthblad discord där det var nyheter om lennarthblad och sen så skrev han en nyhet om folk vill ha tillbaks multipvp och det ville dom flesta så han gick tillbaks till discorden och började göra den aktiv och fortsatte med discorden men sen så gjorde han en fivem server där det var rp där det finns sjuvåden en pratrul där du kan köpa bilar och massa mera. Sen så gav han servern till en person som heter wilmzor och gav all kontroll till han. Och så slutade av philip320 om multipvp. Nu är den nya ägaren Wilmzor.
Vill bara förtydliga en sak i din ansökan om det är oklart.
Jag äger fortfarande MultiPvP och det är jag som har fullt slutgiltigt ansvar över servern. Eftersom jag inte har tid att riktigt sköta MultiPvP mc servern pågrund av FiveM projektet så har jag sett till att Wilmzor är ansvarig över projektet och utvecklingen av mc delen.
Men jag är fortfarande Ägare och MultiPvP är min server.

Max Hoff

Ny Medlem
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #3
Jo, jag fattar ju det men jag menade att Wilmzor hade läget om multipvp just nu men du inte riktigt jobbar på den. Men du har helt rätt att du äger multipvp och är "grundaren" av den.

Meddelanden
8
Ratings
2
Poäng
3
Helt okej ansökning eftersom den är för byggare rollen och är positiv om att du ska få göra ett bygg test. men försök att kanske fylla i lite mer information i frågorna sedan kan jag kanske fråga några lite mer frågor angående bygg delen.