Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Obesvarad pågrund av inaktivitet Staff ansökan IGN: N1m3z (2019-05-26)

Meddelanden
2
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter #1
(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn?
Viddeman09, Monsterpro, WatLer, SweLight, Lyktan__, ItzWupsiii, Den som är nuvarande är "N1m3z".

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten?
Vidar

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder?
Jag är 10 år.

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?
jag har ingen rank.

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP?
På vardagar kanske 15:30 - 19:00-20:00
12:00 - 19:00-20:00. på helger. Men snart är det ju sommarlov då går det ju att vara mycket mer aktiv.

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern?
Nej det har jag inte.

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Jag kan mycket om kommandon och sånt som Vanish, StaffPlus, Essentials, WorldGuard, och mycket mer plugins. Jag har varit staff på några andra servrar som NeztoNetwork, PlexNet, Equility och mycket mer.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
Jag skulle kunna vara inne 1-7-11 timmar bror på vilka dagar det är men det är ju snart sommarlov så kanske 3-12 timmar ungefär.

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
Förut spenderade jag väldigt mycket tid på NeztoNetwork men nu finns det inte så mycket servrar kvar så jag ska försöka bli staff på den här servern ändå om min ålder. Fast jag spenderar ju också väldigt mycket på MultiPvP övrigt.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?

Jag har en icke brusande mikrofon och den fungerar bara man inte har den vid näsan. Mitt discord namn är "N1m3z#7334"

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?

Ja,jag kan spela in med en hög kvalite på mina videor. Men ibland kanske det laggar lite men det borde nog vara okej.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
Jag har varit staff på några andra servrar och till exempel NeztoNetwork där lärde jag mig jättemycket av alla staffs där som jag också hoppas jag gör här också. Här är en lista med vissa plugins jag kan rätt så mycket om:

WorldEdit
WorldGuard
VoxelSniper
BuyCraftX
Essentials
Citizens

Varför vill du bli staff på MultiPvP?

Jag har spelat väldigt mycket Factions, KitPvP, Prison och lite Survival och Towny. Jag gillar att spela som Factions för då så kan man raida och i KitPvP då får man träna i att slåss mot andra. Men det är inte huvudsaken av att vara Staff enligt mig eller jag tror andra också. Men jag tycker att man ska göra det rättvist för alla och sig själv då lär man sig ju också men av att vara staff är nog en av det viktigaste saker i communityt så man kan hjälpa ägaren med att göra det inte för stressigt för honom så vi alla hjälps åt att göra servern bättre och göra bättre community. Och om jag skulle hitta någon hacker så skulle jag nog gå i Spectator Mode om jag skulle ha det eller gå in i Vanish och spela in hacker och sen visa den till en Admin eller Philip. Men jag skulle såklart också banna den själv. Sen skulle jag visa en Admin eller Philip, och fråga om det var en accepterad ban. Dessutom skulle jag ju såklart också prata med hackern. Jag är inte så blyg eller så. Men jag skulle också kunna prata med Medlemmar som behöver hjälp precis som Skallekatten gjorde så jag kunde registrera mig. Det finns jätte mycket saker som man måste tänka sig över innan man säger det eller gör. Som om jag skulle banna en oskyldig då ska man inte få panik och tro att man kommer få demote. Det viktigaste är ju att man håller lugnet i sig och fråga en Admin att unbanna den oskyldiga spelaren. Annars kommer nog servern få ett extremt dålig rykte som ingen server vill ha. Jag skulle gjort all i min kraft att sätta i rätta det så att det blir bra igen. Och förklara för alla spelare att det var ett misstag som kan hända nog alla staffs i MultiPvP och mycket andra spelare. Det många misstag folk gjort. Det finns mycket mer och ge spelarna som att fixa bättre community och få spelarna att må bra på servern. Det viktiga är att inte göra Keyall eller hosta Events så ofta det blir inte bra för ekonomin. Då tappar man inte spelarna men viktiga är inte spelarna det här hur servern fungerar med alla spelare och så alla mår bra, och alla trivs. Jag skulle aldrig ljugit för Admins, Mods, Helper eller Ägaren. Det gör det bara sämre om jag skulle säga att det finns en bugg när det inte finns då blir ju bara Philip stressad och det är inte bra om han ska hålla på att stressa då blir det oftast att det blir något fel i configen eller nåt. Det viktiga är att alltig ska hållas uppe så servern kan vara uppe och man inte behöver stänga ner den för en sak som inte ens är sant. Det är därför alla staffs är till så att staffsen kan hjälpa ägaren och communityt och spelarna så man inte är själv och hjälper spelare som kanske behöver hjälp. Jag ansöker just till MultiPvP för jag har ingen server att vara staff på, så man kan säga att jag inte gör något på fritiden, så jag sitter typ och är mest inne på MultiPvP men jag är inte så bra på KitPvP och Factions, Towny eller Survival så jag skulle nog nöja mig att kolla så andra kan köra rättvist så att ingen hackar med xRay eller något. Det är därför jag ansöker för jag vill göra ett så bättre community som går, och försöka hjälpa ägaren så mycket det går. Jag älskar att vara staff för då kan man hjälpa spelare med saker som dem kanske inte kan eller vet hur man gör. Så det är nog därför jag ansöker som jag nyss skrev. Alla ska känna sig trygga staffsen och Ägaren också som jag skrev alla ska vara trygga på MultiPvP för det ska vara en trygg server som vill spela på och folk spelar bara om det är tryggt och inga Mobbare eller Hackers och så ingen bryter mot reglerna eller kränker folk, spammar eller flödar chatten.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
Detta här min första ansökan.

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
Skrev det på frågan där över.

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?

Jag skulle ju absolut inte bli arg eller irriterad i den här situationen när spelaren säger att jag är en dålig staff. Jag skulle nog mer fråga vad jag gjort fel och inte göra fel nästa gång jag gör det eller försöka. Så att alla spelare ska trivas och det är det bästa för communityt och spelarna också.

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP?

Det jag vet om MultiPvP är att jag vet dem mesta staff medlemmarna i staff teamet. Jag vet också att Staffsen är väldigt snälla mot spelarna och kan hjälpa dem när som helst när dem kan. Om dem vill ha hjälp med att registrera sig så är ju staffsen där och hjälper spelarna med det. När jag var inne på MultiPvP för första gången var alla staffs väldigt snälla mot mig medans jag inte var lika snäll för jag var arg. Men sen när jag förstod att det kommer inte leda någonstans utan bara till bråk eller en Varning, ban eller mute så jag slutade direkt efter jag hade tänkt efter på det.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?
Jag har inga diagnoser eller något liknande. Jag här inte blyg eller har inte svårt att säga nej till saker som medlemmar frågar.

Senast ändrad:
Meddelanden
6
Ratings
3
Poäng
1
Hej, Vidar!

Din ansökan var väldigt trevlig att läsa, den var hyfsat utförlig och man märker att du är en hjälpsam och snäll person. Men tyvärr så är du för ung för att kunna vara med i Staff teamet. // Mvh Steffe

Meddelanden
2
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter #4
Hej, Vidar!

Din ansökan var väldigt trevlig att läsa, den var hyfsat utförlig och man märker att du är en hjälpsam och snäll person. Men tyvärr så är du för ung för att kunna vara med i Staff teamet. // Mvh Steffe
Jag vet men jag gjorde det för skojs skull.

Meddelanden
64
Ratings
11 1 3
Poäng
8
Hej, Vidar!

Han ska bli staff endå även om han inte är 13 bara om han är mogen så kan han bli

Meddelanden
24
Ratings
6
Poäng
3
tyckte den har ansökan var väldigt bra i med att du har skrivit väldigt utvecklat och mycket

10/10