Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Steeze | Whitelist ansökning [niklasson_12FN/Erkan]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Steeze

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198014998723/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Steeze#0041

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2008

Berätta om din karaktär. inkludera tre bra och tre dåliga karaktärsdrag. Jag, Göran Nyman är en kille som inte alltid har haft en så bra uppväxt. När jag precis hade börjat första året i grundskolan så blev jag mobbad för att jag hade annorlunda kläder och inte var som alla andra killar. När det blev sommarlov efter jag hade gått klart mitt tredje år i grundskolan så bestämde min mamma att jag skulle byta skola. Den skolan jag började i låg på Östermalm och var väldigt snobbig. Jag kände mig inte välkommen eftersom mina föräldrar inte hade så mycket pengar så jag hade inte de dyra märkeskläderna som alla andra barn i skolan hade. I skolan hade jag aldrig lätt för ämnena eftersom jag har svårt att lära mig saker jag inte tycker är kul. Den skolan som låg på Östermalm behövde stänga ner och vi alla fick börja i en annan skola som låg i Fruängen. I den skolan var det mest nyanlända människor som inte hade så mycket pengar. Jag blev väldigt utfryst eftersom jag var annorlunda, hade annan hudfärg, jag pratade och betedde mig inte på samma sätt som dem. Där slutade man efter sexan och jag hamnade därefter på en skola i Gullmarsplan.
Där var jag mycket mer välkommen eftersom den skolan var extremt emot mobbning och diskriminering och jag kände mig hemma. I den skolan pluggade jag upp mina betyg och fick hjälp så jag kunde komma in på det gymnasiet som jag vill. Mitt största intresse har alltid varit bilar och att hålla på med bilar i både spel och i verkligheten. Efter att jag hade slutat mitt sista år i grundskolan så hade jag sökt till personbilsteknik i Kungens Kurva då jag vill bli bilmekaniker. Skolan var fantastisk och jag fick många vänner, men det viktigaste var min utbildning så att jag faktiskt kunde bli bilmekaniker. Under gymnasiet så skaffade jag jobb på McDonald's och tjänade ihop mina första pengar till ett körkort så att jag äntligen kunde börja jobba på mekonomen. Året därpå hade jag sparat ihop pengar till en bil så att det skulle bli enklare för mig att åka till jobbet. Äntligen hade jag skickat in mitt CV till mekonomen och jag väntade ivrigt på ett svar. Jag fick mitt svar på mailen och dem skrev att jag har nått deras krav för att jobba med service och reparation. Efter min jobbintervju till mekonomen så var det äntligen dags att åka till jobbet för första gången. Jag hade precis fyllt 22 år och fått tillsvidareanställning. Några dagar senare när min syster Evelina Nyman hade fyllt 18 år och var ute med sina kompisar på en bar och hade druckit mängder med alkohol, var det tillslut dags för hemgång. Utanför baren så ringde dem en uber och den skulle komma om fem minuter. De bestämde sig för att gå och köpa kaffe på 7 eleven där de mötte en full man som kom med sin bil i sån hög hastighet att han inte hann bromsa vid övergångsstället där dem gick över. Idag jobbar jag på mekonomen i Södertälje och har precis fyllt 25 år, har en mamma som heter Elisabeth Nyaman och är 45 år gammal, min pappa heter Sören Nyman och är 47 år gammal och om min syster hade levt idag så hade hon blivit 21 år gammal.
Jag är en person som har ett mycket stort intresse för bilar och allt som hör till. Som person skulle jag säga att jag inte dömer någon för dess utsida utan att först bilda mig

Varför ska just du bli whitelistad? jag är bra och rp och sont

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag är bra pr kan och gör bra sicrons

Hur många timmar har du på FiveM? 1,627

Hur hittade du Multistaden? hittade på swe list

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

!!Yeezy!!

Erfaren Medlem
Whitelist Ansvarig
Meddelanden
1,355
Ratings
126 1 6
Poäng
63
tycker din karaktärbeskrivning är bra, sen har du inte utvecklat på dom andra. men jag är beredd på att se vad du presterar på en muntlig intervju.
Vidare till interjvu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.