Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd sunil | Whitelist ansökning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sunil

Ny Medlem
Meddelanden
2
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: sunil

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sunils

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? linus#1792

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ekbal Anand och är 20 år gammal. Han kom till Sverige från Indien när han var 5 år gammal. Hans pappa lämnade hans mamma innan han var född så mamman fick ta hand om Ekbal ensam. När han kom till Sverige blev han mobbad för att han inte kunde prata så bra Svenska. Mobbningen har gjort så han inte har blivit så självsäker så han är hyfsat blyg. Hans intressen är att fotografera natur och att köra bil.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att vara aktiv och göra rp-scenarion. Jag kommer också att ansöka till Taxi så att servern får fler taxi-chaufförer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker servern har en bra spelarbas och är väldigt rolig att spela på.

Hur många timmar har du på FiveM? 222 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden på serverlistan i FiveM.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Senast ändrad:

Sebbe

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
105
Ratings
7
Poäng
18
Staff #2
Utveckla gärna varför just du vill bli whitelistad på Multistaden. Annars bra ansökan :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.