Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Svenne | Ansökan till servervakt [Hezus o Martin]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
135
Ratings
11
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: Svenne

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 8 April 2006

Vad heter du på discord? Svenne #6821

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varierar men minst 4 timmar om dagen (blir oftast mycket mer)

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden extremt länge och det är den bästa roleplay servern någonsin. Jag har tidigare varigt en staff på denna server och det var jätte kul och intressant att vara det. jag fick möjlighet att förändra servern till det bättre men jag kände att rpande var mer för mig så jag valde att avgå som staff. då vart jag av med min servervakt som jag nu vill ha tillbaks för att ha möjligheten att hjälpa servern i en mindre skada. jag har tidigare vart servervakt och jag vet även om alla nya sv riktlinjer.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? kicka alla som begår mindre regelbrott såatt dem får en chans att förbättra sig. dva bilar då det på vissa ställen ex: bärgaren brukar stå hundratals trasiga bilar som bidrar till server lagg. Det är extremt frustrerande när man ser söndriga bilar överallt och personer som kommer in och lallar men man vet med sig att man inte kan göra något åt saken.om jag blir av kommer detta inte behöva hända då jag kommer kicka alla som gör fel och Eva alla söndriga bilar

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jag vill komma tillbaks till att hjälpa servern fast i en mindre skala så jag fortfarande kan rpa därav vill jag bli servervakt igen så jag har möjlighet till att städa upp servern.det var extremt kul att vara staff och jag skulle gärna vilja bli det igen men tyvärr har jag ej möjlighet till det så jag får nöja mig med att vara av för tillfället. Innan när jag var sv så var det jättekul att kunna kicka folk som förtjänar det samt städa bort alla trasiga bilar

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer kicka folk för minsta lilla regelbrott och verkligen setill att dessa regelbrytare förbättrar sig. jag kommer dva alla felparkerade bilar och städa upp serverns gator.jag är er trevlig person som gör allt jag kan för att få multistaden till en så bra server som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är en loyal spelare som vill hålla servern så fin som möjligt. och kommer aldrig missbruka min makt som sv. Jag är en mycket aktiv spelare som rör sig runt multistaden konstat och jag träffar på regelbrytare dagligen samt söndriga bilar som ska dvas bort

Varför vill du bli servervakt? för att jag är en loyal spelare som vill hålla servern så fin som möjligt. och kommer aldrig missbruka min makt som sv. Jag är en mycket aktiv spelare som rör sig runt multistaden konstat och jag träffar på regelbrytare dagligen samt söndriga bilar som ska dvas bort

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? dem mest frekveta kommandsen är /dv och /revive Sen vet jag hur sv arbete ska utföras

Är du whitelistad på serven? yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har tyvärr några mindre bans sedan innan som jag värkligen ångrar men nu på senaste tin har jag inte fått en ända ban

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.