Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Tack för min tid

Davicoo7

Support
Support
Meddelanden
256
Ratings
30 1 7
Poäng
18
Thread starter #1
Jag har spelat på Multistaden ett bra tag och det börjar bli tråkigt nu eftersom jag tycker många staffs inte gör som de ska är alltid på andras sida och är partiska det är inte kul som vanlig spelare längre eftersom staffsen bryr sig inte om sina vänner. Jag vill tacka alla goa personer ja spelat med @isse @SverigeeDemokrat @GringoABZ @Tor @growmaster05 @Oliwer @Leo @Leon @twitchdimyt @Magick Mike och alla från alboz la familia kommer sakna er bröder hoppas ni får ha det bra men jag slutar på multistaden. Jag önskar er alla lycka till i framtiden och hoppas vi hörs nån gång! Tack för min tid ha de bra kings. Multistaden har alltid vart bra server men orkar inte mer men tack iaf för min tid. Jag kanske kommer tillbaka i framtiden men vi får se hur de blir. lägg en dm på dc om ni undrar något eller vill säga något Davicoo#0001

Senast ändrad:
Meddelanden
39
Ratings
11
Poäng
8
Fett tråkigt att de skulle behöva sluta så här. Du kommer vara en saknad broder men jag hoppas att du kommer tillbaka i framtiden. Tack ändå för alla roliga scenarion din sjuke jävel <3