Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Tarazan69 | Whitelist ansökning [swiipe]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter #1
Användarnamn: Tarazan69

Vad är din steam profil länk? Har GTA på Epic Games. Jag heter Haskolis på Social Club.

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? hassan59#4543

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2002

Berätta om din karaktär. Peter Zonov, 35 år

Peters familj dog i en bilkrasch. Han blev tagen av en fosterfamilj. Han levde i depression i flera år tills han träffade en vän som visade honom drogvärlden. Han startade ett olagligt knark bolag vilket gick inte så bra och blev fängslad i 9 år. Han skaffade vänner i fängelset. När han gick ut så startade han ett gäng med hans nya vänner.

De samlades ihop i ett stort villa och diskuterade om hur de skulle råna en bank. De startade planera och placera varandras positioner i rånet.
De lyckades råna 100 miljoner kr och bestämde sig att splittras så att polisen inte kunde hitta dem.
Nu vill han leva ett nytt liv med all pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfarenhet inom spel men har aldrig spelat RP så mycket (Bara Arma 3 RP).
Har alltid tyckt att spel är roliga och jag tar dem väldigt seriöst.
Sett videos på youtube om hur GTA RP funkar och det verkar väldigt intressant!
Kommer spela med Andres och hoppas på att vi båda kan bidra till ett bättre upplevelse!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag bor i ett Svenskt samhälle tycker jag att det är bäst att köra i Svenska servrar! Har också bättre tillit på Svenska servrar!

Hur många timmar har du på FiveM? 2 Timmar

Hur hittade du Multistaden? I server listorna.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.