Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Teen1x Here | Ansökan till staff [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
78
Ratings
9
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Teen1x Here

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Teen1x#3295

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela och hjälpa personer varje dag runt 16:00 till 21:00 men det beror på vad som händer i mitt liv, på helger kan jag själv klart spela längre xD.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer och vill ta ansvar i både ingame och i discorden, i både discord och ingame. Jag är en person som är seriös och hjälpsam enligt många jag jobbar elr hjälper lika bra som jag jobbar/hjälper i grupp elr ensam. Kan alla regler bla och är jävligt almenbildad xD

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle Hjälpt alla jag kan och göra multistaden till en roligare och säkrare plats och även höja RP nivån, t ex ifall någon kör över nån är det vdm och då ska personen bannas.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja på min gamla server både i discorden och ingame så jag kan commands och vet vad staff innebär.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja från min gamla server då var jag del ägare/staff i både discorden och ingame så jag vet commands och i discord servrar vet jag hur allt fungerar xD

Vad kan du om skripts? Nej det var min kompis/delägare som tog hand om skripts.

Varför vill du bli staff? Jag vill bla visa att en 07a kan vara seriös och en bra staff! jag vill också hjälpa alla jag kan med deras problem och hjälpa servern till en ny RP nivå och göra så fler trivs.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja självklart

Dansken

Välkänd Medlem
Meddelanden
533
Ratings
92
Poäng
28
Om du verkligen vill bli staff så tror jag att du behöver utveckla ansökan.

MVH Dansken

Wl ansvaig på multistaden
Öppen PM snabba svar
Discord Dansken#2088

Status
Ej öppet för ytterligare svar.