Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd TheFoxLoverr | Whitelist ansökning (EDVIN)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: TheFoxLoverr

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/The_Dog_Lover/ men använder Epic games store/social club

Vad är ditt namn i verkligheten? Jessi

Vad är ditt discord namn? The_Fox_Lover#5607

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amber Stewart och är 20. Hon är släkt med Rose stewart. Amber har inte haft det så bra hemma och har därför bestämt sig för att följa med Rose till Multistaden och planerar att starta ett nytt liv där.

Hon är väldigt spelberoende & spelar alla möjliga spel som Data-spel, Tv-spel samt Kortspel. Hennes spel beroende har lett till att hon ibland blir väldigt arg. Därför har hon kort stubin och börjar lätt bråka med folk. Trotts att Amber har begått ett antal små-brott så är hennes dröm ändå att bli polis.

Amber är busig men klumpig. Hon har lätt för sig att döma folk trotts att hon kanske inte känner personen, eftersom att det flera gånger hänt att folk inte behandlat henne rätt. Ibland kan hon vara väldigt dryg och kaxig men innerst inne så har hon ett gott hjärta.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra till roliga scenarion och förhoppningsvis intressanta roleplays. samt kanske skaffa nya vänner. :) (Hade problem med fiveM och pga det så lämnade jag multistadens discord server, trotts att jag var godkänd. trodde inte FiveM skulle funka).

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att min bästa vän Rose aka Aino rekommenderade servern och det lät intressant. Och jag skulle gärna vilja testa.

Hur många timmar har du på FiveM? 0h på FiveM. Men 71h på vanliga Gta.

Hur hittade du Multistaden? Min vän rekommenderade servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope.

Senast ändrad:
Meddelanden
10
Poäng
1
Thread starter #7
så du har aldrig spelat på Multistaden typ?
Nope har aldrig lyckats komma in på fivem eftersom att den sa att mitt konto inte var rätt så jag gav upp fast jag då blivit godkänd i att få spela på multistaden. idag så lyckades jag dock komma in på fivem men nu är jag inte tillåten att prata i multistadens discord server eftersom att jag lämnade den servern sist när fivem inte fungerade.

Meddelanden
203
Ratings
15 1
Poäng
18
Nope har aldrig lyckats komma in på fivem eftersom att den sa att mitt konto inte var rätt så jag gav upp fast jag då blivit godkänd i att få spela på multistaden. idag så lyckades jag dock komma in på fivem men nu är jag inte tillåten att prata i mutilstadens discord server eftersom att jag lämnade den servern sist när fivem inte fungerade.
Har du spelat innan? isf hur länge

Status
Ej öppet för ytterligare svar.