Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Inaktiv Thesat1

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Vad är dina gamla spelnamn? Thesat1

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder? 12

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP? 15 till typ 19

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern? nej det har jag inte

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff? jag har inte riktigt vara staff på en server men jag tycker multipvp är en bra server och tror jag kan bli en bra staff här och tror jag kommer passa in mycket

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt? 2-5

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på? Ingen just nu men innan va det Hyter

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg? min mic funkar bra och är min discord Theo#8343

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in? jag kan spela in på Badlion client

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka? är inte riktigt inne i plugins

Varför vill du bli staff på MultiPvP? Jag vill vara staff på en bra minecraft server och jag tycker jag har hittat rätt för det värkar som ett bra Community och sen bra staffs

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare? 1

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP? igår men tänkte inte så mycket när jag gjorde den

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta? jag skulle fråga hur jag är dålig så jag skulle kunna göra det bättre för jag vill att folk tycka att jag är en bra staff så skulle göra det bättre nästa gång

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP? jag vet att den har varit öppen i typ 3 år eller vad det är men det stängdes för typ ett halv år sedan

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta? inte som jag vet

Last edited: 2 maj 2019

Senast ändrad:
Meddelanden
14
Ratings
5
Poäng
3
Hej! tack för att du ansökte tycker att du skulle kunna skriva mer och få med mer information så man vet hur mycket erfarenheter du har

Lycka till!

Meddelanden
277
Ratings
45 5
Poäng
28
Hej Theo!
Jag har läst igenom din ansökning och jag tycker att det du skrivit är bra att du kan. Men du skulle kunna få utveckla frågan ”Varför du vill bli staff på MultiPvP?”. Det skulle vara bra om du fick med t.ex vad du skulle kunna hjälpa till med, även om du har några speciella kunskaper.
Jag vill att du gör det för att lägga ner lite mer tid på din ansökning, samtidigt engagera dig mer för att visa intresse i staff rollen. ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.