Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Tim Danielsson | Ansökan till servervakt [Hezus, Pontus]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
31
Ratings
2
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Tim Danielsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Yoshi Danielsson

Ange ditt födelsedatum 18 April 1997

Vad heter du på discord? Tha Gaymers#7597

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar oftast sju dagar i veckan omkring tiderna 15-02. Brukar dock ta lite små pauser på ca 15 minuter för att snabbt fixa mat eller annat nödvändigt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har väl spelat på multistaden nu i 4-5 månader och trivs jätte bra.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag tycker att bilar mitt på vägar är något som försvårar spelupplevelsen på servern något enormt då det lätt leder till onödiga olyckor och ser allmänt tråkigt ut, där av så tycker jag att dv funktionen man har som sv är extremt viktig och givande. Jag saknar ju själv staff arbetet men känner ändå att jag vill ha tid för RP men känner att som Servervakt kan jag hjälpa till genom att avlasta staff teamet så att dom istället har tid att göra andra saker för att förbättra RP och spelarnivån inne på multistaden.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag tyckte som tidigare sagt om staff arbetet och känslan av att man gör någonting för att bidra till en bättre server, detta är det som driver mig vidare att söka till servervakt då jag har möjlighet att bidra med en del men ändå inte förlora själva RP:t.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag har tidigare erfarenhet av staff arbete trotts att den ej varade så länge tyvärr då jag saknade RP:t men jag känner att den tid jag fick inom staff teamet ändå har gett mig så pass mycket erfarenhet att jag vet vad som är och inte är ett seriöst RP. Tycker inte heller att lallande hör hemma på servern och vill därför vara med till att bidra till att detta minskar. Vill även ha möjligheten att hjälpa till att dv:a bilar då detta är något som jag märker förstör för väldigt många.

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att jag bör bli servervakt eftersom jag är en aktiv spelare som har tid och engagemang att lägga på en server där man faktist arbetar hårt för att öka RP:t och där man inte vill ha onödigt lall vilket man tyvärr stöter på då och då.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag anser att dom har en viktig hjälpande roll till staff och då man ändå kan RP:a mycket med det uppdraget. Jag vill kunna underlätta för staffs då detta gör att det kan lägga mer tid, energi och fokus på att utveckla och arbeta på servern så att den blir bättre för alla.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag tycker att jag har en tillräckligt bra koll på de kommandon som är aktuella för en servervakt så som dv, kick och revive.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad på servern och har varit det sedan jag började rp:a på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har fått en ban en gång, detta var under första två veckorna som jag började RP:a på multistaden och detta var för powergaming villket jag lärde mig av. Jag råkade krocka och misslyckades med att rp:a skadad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar enbart på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.