Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Token | Ansökan till servervakt [swiipe]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
60
Ratings
9
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Token

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Luigi#9988

Mellan vilka tider kan du oftast spela? typ 4-11 på vardagar och på helgerna är det olika men typ 12-3 på natten

Varför ska just du bli servervakt? För att jag stöter väldigt ofta på spelare som bryter emot serverns reglerna och därav förstör allas rp och rp nivån blir sämre därför vill jag kunna göra något åt saken och höja rp nivån igen! vill säga åt dom och förklara vad dom gör för fel så dom förstår och ej gör om det och även kicka om det är nödvändigt men gillar att prata först och inte använda kicken då man inte lär sig någonting utav en kick utan det är bättre att prata först och sen om det är nödvändigt bestraffa. vill även kunna dva bort bilar som står lite överallt så man ej krockar i dem då det är väldigt iriterande och jobbigt. Jag är även mogen och välldigt aktiv!

Varför vill du bli servervakt? För som jag skrev innan ser jag ofta folk som bryter mot serverns regler och vill kunna dva bort trasiga bilar som är kring vägarna då det är väldigt jobbigt. Vill även hjälpa och underlätta för staffsen då jag vet hur hårt arbete dom gör så jag vill göra så dom slipper åka på mina reports och kan hjälpa andra istället vill också att det ska bli ett bättre community där alla behandlas lika och där alla ska ha roligt. Vill även få bättre rp då jag kan kicka folk som förstör för mig och dom runt mig vilket ger ett roligare och bättre rp för mig och dom runt mig.

Är du whitelistad på serven? Ja såklart jag är det

Har du varit bannad på serven förut? Ja men det är länge sedan typ 2 månader sen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Mutistaden!

Senast ändrad:
Meddelanden
28
Ratings
2
Poäng
8
Jag tycker att det är en bra ansökan men du hade kunnat vara tydligare med vad du kommer göra och varför du vill bli servervakt. Det är en bra ansökan men i mitt tycke så hade du behövd utveckla dina svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.