Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Towny vakt ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
70
Ratings
9
Poäng
8
Thread starter #1
Vad är ditt spelnamn? - NexoJr

Vad är dina gamla spelnamn? (Om du ändrat namn):

Vad är ditt namn i verkligenheten? - Ted

Ålder: 11

Vilken rank har du: (Om du inte har någon lämna denna blank.) Master / demotad mod :/

När brukar du vara inne oftast? (Din tid): Från 1 till ca 8 (Kan ju osså va borta)

Har du någonsin blivit bannad eller tempbannad på servern?: Njaa, bara felbannad :c

Vad är dina tidigare erfarenheter om Moderator?: (Lämna den här blank om du inte har det) Jag har en egen serverver och har vart mod på Multi en massa gånger så jag kan hur man hanterar chatten m.m

Hur många timmar kan du totalt vara inne varje dag? Totalt - 4-8 Minst: 1 Max: 8 Har inte totalt svar där :C

Vilken Minecraft Server spenderar du mest tid på? Server, huuh. Min och multi (Spelar inte så ofta xD)

Vilken delserver på MultiPvP spenderar du mest tid på? - KitPvP (Men ansöker till towny)

Använder du TeamSpeak och en mikrofon? - Nix men discord o skype.

Kan du spela in? - Japp

Varför vill du vara personal på MultiPvP?: (Siktar allt på towny) Jag skulle gärna vill va rank i towny för att jag älskar att hålla koll och ha ordning m.m
Jag bannar i rätta anledningar
Mutar m.m
Jag älskar staffsten på MultiPvP då alla har utvecklande svar i mute m.m
Enligt mig är det viktigt att ha en bra anledning till ban, mute m.m
Jag abusar aldrig mina perms
Jag svär / spammar inte.
Jag kommer lyda alla staffs även spelare och ta in alla åsikter om vad som hänt / händer,
Jag kommer aldrig missbruka mina commandon (Samma som abusa)
Här skriver jag inte så mycket då ni vet nästan allt om mig! cx

Hur många MultiPvP Personal Ansökningar har du gjort tidigare? - Måånga

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP? - Idk

Om någon säger att du är en jätte dålig Moderator, hur reagerar du på detta? (Var ärlig) - Inte så allvarligt, det är deras åsikt. Alla har rätt till en egen åsikt bara den inte blir kränkande.

Vad vet du om MultiPvP? - MultiPvP har 2 owners Philip320.
Dom har väldigt roliga delservrar och servern har levt i ca 2 år
Har blivit grieafat ett antal gånger men tror jag bara vet om en då den blev griefad av FactionSteve_

Något annat vi borde veta? - Näärå <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.