Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad tweek | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    8
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Ratings
19
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: tweek

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Alolbobinon#8921

Ange ditt födelsedatum 19 September 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Som jag skrev i min ansökan om servervakt så är jag väldigt aktiv. Jag kan spela allt mellan 10-13 på morgonen till ungefär 01-05 på natten, med lite avbrott där emellan ibland såklart. Jag skulle kunna spela när jag behövs, om någon behöver hjälp i 20 minuter så hjälper jag och tar en paus från spelet liksom. Asså det varierar ganska mycket ibland, för ibland kan jag liksom sitta 12 timmar sträck och ibland blir de kanske bara 4-6 timmar, ingen vet.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle antagligen trappa ner lite på rp:andet och börjat gå på lite reports, hjälpt folk och bara allmänt hjälpt servern. Jag skulle ju också bli väldigt glad om jag blev staff för de händer ju att man som servervakt läser reports men man gör ju inget åt dem för de är staffs jobb men de skulle som sagt vara kul o hjälpa till ännu mer.

Jag skulle helt ärligt kunna göra det som behöver göras, jag skulle kunna rpa vanligt när jag har tid, jag skulle kunna gå på reports, jag skulle kunna sitta och ta support. Mina dms är alltid öppna för folk som behöver hjälp och jag svarar ALLTID snabbt, så jag tror jag hade kunnat avlasta det nuvarande staffteamet ganska rejält om jag ska vara ärlig.

Behövs jag som WL-A eller SV-A så kan jag göra det, jag kan ta support, jag kan läsa banöverklagan, förslag och ideer. Jag kan liksom göra det som behövs.

Jag ser liksom ofta folk som behöver hjälp men som inte får, i sådana lägen vill jag liksom hjälpa till och som sagt avlasta det nuvarande staff-teamet eftersom det känns som de har en del o göra KONSTANT. De händer också ibland att jag behöver hjälp, och om jag då hade varit staff hade jag kunnat göra något. Jag ser ganska ofta nån vdm eller rdm vilket jag inte kan göra något åt förutom att filma o skicka in till admin, men om jag blir staff så slipper jag recorda hela tiden och då tror jag också jag hade fått en bättre spelupplevelse.

Ibland kanske mina vänner behöver hjälp med något, då slipper de skicka in till admin och vänta nån timme på svar, istället kan de bara säga till mig så fixar jag. Men om jag ser en vän göra fel så ska såklart åtgärder vidtas, jag kommer liksom inte skita i om en kompis gör fel och jag ska liksom inte särbehandla bara för jag känner personen. :)

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Multistaden är faktiskt den första fivem servern jag spelat på och jag har liksom ändå spelat här ett bra tag så jag kan ju reglerna och sånt.

Har du några tidigare erfarenheter? Mina enda erfarenheten inom fivem är ju att jag varit servervakt här på multistaden, annars har jag ju varit admin och sånt på csgo servrar och även ägt csgo lag osv. Vilket har gett mig ganska bra erfarenheter om hur man är en bra staff och hur man behandlar folk som just staff. Så jag skulle säga att jag har bra erfarenheter om att vara staff.

Vad kan du om skripts? Jag vet inte jättemycket om scripts. Det jag vet är ju att alla servrar liksom har sina egna scripts, såsom egna menyer, kanske custom bilar eller yrken osv.

Varför vill du bli staff? De är ju lite som jag skrev på "Vad skulle du göra om du blev staff?", jag vill liksom bli staff för jag vill hjälpa folk och förbättra rp-upplevelsen för folket på multistaden. Denna fina server är då den ända server jag spelat på och jag vill liksom förbättra den ännu mer, ganska svårt då de stora problemen inte hänger på någon på servern, utan på turkar eller vafan de nu är.

Jag vet riktigt inte vad mer jag ska skriva, för egentligen tänker jag såhär. Jag vill förbättra servern och hjälpa folk, främlingar som vänner. Jag vill förbättra min och andras spelupplevelse vilket jag tror jag kan fixa ganska bra om jag hade varit mod. Jag tycker det är kul att hjälpa folk och speciellt se resultatet efteråt.

Jag är till skillnad från många andra inne mitt i natten och enligt vissa väldigt tidigt på morgonen, när det liksom är 10-40 pers inne, det är då det händer som mest regelbrott, det kan vara svårt o tro men det är liksom de är kommer in folk från andra länder och skriker n-ordet osv. Då vill jag helt enkelt bara göra nåt åt det, istället för att behöva filma HELA tiden.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar som sagt inte på någon annan server men hade jag gjort så hade jag såklart slutat om jag blev staff :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Jajemen!

Meddelanden
7
Ratings
4
Poäng
3
@tweek så lite så, du om någon förtjänar detta, finns vissa som möjligtvis potientiellt kanske är lite hyckliga server vakter men vet på rak hand att du tweek är en av de få som passar denna roll med stor hängivenhet!

Meddelanden
32
Ratings
5
Poäng
8
+Rep Om någon förstjänar staff roll så är det denhär grabben skön kille även lugn och mogen hade passat perfekt som staff på servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.