Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

twitchdimyt | Anmäl en staff medlem

twitchdimyt

Erfaren Medlem
Meddelanden
772
Ratings
62 6
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: twitchdimyt

Vad heter du? Dimitrios

Vad heter du på discord? TwitchdimTHEgod#6976

Vad är staffens discord-namn? janne mendion

Vad har han gjort fel? han håller på att skrika i support och säga att jag staff disrespecta och sånt medndion däremot tog bort min varning för vi hade löst allt detta jag säger till janne att jag hade bevis när apelsinen logga jag säger att jag ska ringa niklasson exat när jag lämnar väntar på support för han ska visa videon när jag försöker ladda ner ett klipp janne håller på att skrika nu lurar du i staff ärende också men helt ärligt han låter mig aldrig prata mendion tog bort min varning när vi snackade i chef anställnings intervju apelsinen däremot håller på att ljuga och säger att jag tog bort min varning utan bevis när mendion gjorde det mendion ska vara demotad och janne för dom är skit dåliga staffs för dom håller på att säga att jag ljuger och sånt utan bevis så bannar dom mig för ljuger för staffs sedan bannar dom mig för combatloggning när jag skulle iväg o äta men sedan så säger mendion att åt i 5 minuter jag åt i 5 min men jag får ändå logga för ingen ska robba mig och dom kallar det för combatloggning

Har du bevis på det han har gjort? nej tyvär men niklasson_12 FN vart en där

Va någon annan med i händelsen? apelsinen mendion och janne

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? ja i support

Meddelanden
203
Ratings
15 1
Poäng
18
Inte konstigt att de höjer tonen när du avbryter jävligt mycket och du skrek också och du satt och ljög! Jag har förståelse till varför Janne höjde tonen men Mendion höjde inte tonen alls det var du mest.

janned24a

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
58
Ratings
3 1
Poäng
8
Staff #4
Så du menar att du inte ljög när du sa 2 helt olika historier. Jag tycker iallafall att det är sjukt kånstigt.

twitchdimyt

Erfaren Medlem
Meddelanden
772
Ratings
62 6
Poäng
28
Thread starter #5
Så du menar att du inte ljög när du sa 2 helt olika historier. Jag tycker iallafall att det är sjukt kånstigt.
jag sa till dig att jag vet att jag powergamade men när jag ska ladda ner bevis på något att jag väntade på bevis när nån loggade så laddar jag ner bevis du börjar skrika och säger: LJUGER DU FÖR STAFFS NU ELLER och sen när jag säger jag laddar ner bevis så skriker du igen och säger: NAMEN NU BRYR JAG MIG IT NU BANNAR JAG DIG FÖR DET OCKSÅ

Meddelanden
203
Ratings
15 1
Poäng
18
jag sa till dig att jag vet att jag powergamade men när jag ska ladda ner bevis på något att jag väntade på bevis när nån loggade så laddar jag ner bevis du börjar skrika och säger: LJUGER DU FÖR STAFFS NU ELLER och sen när jag säger jag laddar ner bevis så skriker du igen och säger: NAMEN NU BRYR JAG MIG IT NU BANNAR JAG DIG FÖR DET OCKSÅ
haha du skulle inte ladda ner bevis på att du inte powergamade för det är bevisat, du ville ju ladda ner bevis på när jag loggade det sa du till och med själv när jag pratade själv med dig och niklasson han skulle skicka klippet till dig när jag loggade. Det är ett annat scenario nu lixom haha släpp det gamla scenariot vi va tvugna att säga det till dig i support typ 30 gånger.

twitchdimyt

Erfaren Medlem
Meddelanden
772
Ratings
62 6
Poäng
28
Thread starter #7
haha du skulle inte ladda ner bevis på att du inte powergamade för det är bevisat, du ville ju ladda ner bevis på när jag loggade det sa du till och med själv när jag pratade själv med dig och niklasson han skulle skicka klippet till dig när jag loggade. Det är ett annat scenario nu lixom haha släpp det gamla scenariot vi va tvugna att säga det till dig i support typ 30 gånger.
it att jag powergamade när jag snackade med niklasson om bevis att du loggade dumbass

Meddelanden
203
Ratings
15 1
Poäng
18
it att jag powergamade när jag snackade med niklasson om bevis att du loggade dumbass
men du ska nt snacka om bevis som handlar om ett annat scenario det avr nt det scenariot de pratade om i support och janne och mendion sa till dig hundra gånger att inte prata om ett gammalt sceanrio

twitchdimyt

Erfaren Medlem
Meddelanden
772
Ratings
62 6
Poäng
28
Thread starter #9
men du ska nt snacka om bevis som handlar om ett annat scenario det avr nt det scenariot de pratade om i support och janne och mendion sa till dig hundra gånger att inte prata om ett gammalt sceanrio
JAG SKULLE LADDA ner bevis på att jag snackade med niklasson när mendion försökte dra in mig

Meddelanden
95
Ratings
11
Poäng
8
jag förstår att dem höjde tonen emot dig för i dem support ärenden jag och du har vart med i så pratar du hela tiden,du avbryter alla och låter inga prata då förstår jag att dem höjde tonen för att få en möjlighet att säga vad dem tyckte
i det scenariot du och jag var inblandade i ljög du även väldigt mycket

Meddelanden
203
Ratings
15 1
Poäng
18
jag förstår att dem höjde tonen emot dig för i dem support ärenden jag och du har vart med i så pratar du hela tiden,du avbryter alla och låter inga prata då förstår jag att dem höjde tonen för att få en möjlighet att säga vad dem tyckte
preics

twitchdimyt

Erfaren Medlem
Meddelanden
772
Ratings
62 6
Poäng
28
Thread starter #14
jag vet det men grejen är innan dom låter mig prata så anklagar dom mig att jag ljuger för staffs när jag satt i väntar på support så lämnade jag för jag väntade på en video och sedan så går jag in i ett samtal för jag väntade på ett klipp och jag ljög om inget i det scenariot du va med i det är bara att vi dödade er för jag e emot kartellen för vi hade gäng krig då. och sedan så försökte jag prata sedan skriker ju janne LJUGER DU NU FÖR STAFFS NU så säger jag nej jag håller på att sedan kommer mendion och skriker också