Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad twitchdimyt | Ansökan till avrättning [Dumle]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Erfaren Medlem
Meddelanden
958
Ratings
78 31
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är ditt discord namn? TwitchDim#6666

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? niklasson_12F

Av vilken anledning ska personen avrättas? han goolat ner mina uppgifter till polisen och han har snott saker från ditt gamla gäng och spred uppgifter på det och att man inte kan lita på han. han har också skapat bråk med andra gäng och jag tycker att en sån person ska ej finnas i stan. och han är med i ett annat gäng som vi vet om för vi har skjutit det gänget han har varit med i.

Hur ska personen Avrättas? vi kommer möta upp han då vi kommer en av oss kidnappa han han kommer sätta på ögonbindel vi kommer ta han till vårt gäng hus då vi kommer ta ett helikopter sedan kommer vi landa någon stans där vi är hemliga vi kommer tortera han och vi vill veta all information om hans gäng samt vad han vet drogsäljet allt han vet om för han har sagt att han vet om dom ställen till mig ig och om han inte säger det kommer vi ta vårt helikopter och flyga riktigt högt upp vi kommer göra /me bär honom ut sen kommer vi skrämma upp honom med att vi kommer kasta honom ner sedan när han har läkt all information om hans gäng och alla drogställen drugdealer så kommer vi ta han till Mountain chilliad bränna han och skjuta riktigt mycket

Med vilket vapen ska han avrättas med? glock 19

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 3 stycken ksk 4 vi vet inte

Vad heter personen ingame? Abdi Johansson

När ska han bli avrättad? ikväll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.