Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd twitchdimyt | Ansökan till servervakt [Pontus]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Erfaren Medlem
Meddelanden
950
Ratings
77 31
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är ditt namn i verkligheten? Blobby

Ange ditt födelsedatum 13

Vad heter du på discord? TwitchDim#6976

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Hela tiden varje dag

Hur länge har du spelat på Multistaden? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle ha kickat alla som gjorde fel, just nu är jag polis och jag ser många copbaita jag kommer alltid ta klipp just om vi snackar om en ban jag skulle ha gjort rätt själv som servervakt jag skulle it ha lallat it abusat den och jag hade följ varenda reglel som finns inom servervakt, jag hade själv aldrig fått mig själv bannad eller något jag skulle försökt att it få varningar, jag kommer kicka dom som också gör fel och it bara copbaitar t.ex går ooc ig dom rdmar slåss på gz tar upp vapen på gz, mycket mera. Jag tycker att folk ska bli kickade och det ska komma mer servervakter för dom som kan rpa

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jag tycker att rpn är riktigt nice här och att det gör mig att bli staff och hur härliga spelare vi har tycker jag att jag passar som support att gå svara på supports och allt annat och ser hur medlemmarna respekterar alla staffs här och jag tycker att denna servern passar mig, jag tycker också att det är många som it beter sig riktigt och börjar trolla det är många som bryter mot reglen suntförnuft och copbait nu när jag är polis och jag vill bli servervakt för att kicka folk som håller på 24/7 och det är störigt för många poliser som också måste se copbait o suntförnuft

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer göra allt mitt jobb för att multistaden ska utvecklas mycket mera och bli bättre och bättre och jag kommer alltid göra. jag kommer kicka så många spelare anmäla så många som möjligt och göra ett bra jobb

Varför ska just du bli servervakt? jag vill hjälpa till med servern att få bort alla som pratar ooc och som bryter mot regler som t.ex rdm slåss på gz jag vill hjälpa servern att resna trollare som förstör jag vill hjälpa staffs att få mer hjälp jag känner mig mogen också att bli SV. jag vill att det ska vara lugn och ro i servern och inget lalleri när jag ser ån rulebreaka. jag kommer också hjälpa till staff teamet och andra när dom som går såhär lite ooc som jag kan kicka jag kommer också kicka folk som lallar men jag kommer ta steam så staff kan banna jag kommer att hjälpa till staff teamet med dom milda reglerna men dom får ta dom grova för Servervakt kan ej banna.

Varför vill du bli servervakt? jag är mogen jag tycker om servern riktigt mycket och jag vill också börja kicka dom som it följer reglerna för det är så tråkigt när någon förstör scenarion. jag tycker också att jag är en riktigt mogen rpare jag har varit servervakt förut och jag har klarat av det men jag tappade servervakt för att några

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan alla kommandon /kick id anledning /revive id under buggar kan mycket mera

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja men förstår mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.