Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad twitchdimyt | Ansökan till staff [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    1
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Erfaren Medlem
Meddelanden
835
Ratings
65 6
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är ditt namn i verkligheten? dimtrios

Vad heter du på discord? TwitchdimTHEgod#6976

Ange ditt födelsedatum 13

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag efter skolan till halv tio

Berätta om dig själv jag som person är en fantastiskt bra person som älskar verkligen att hänga med vänner om dagarna men just nu så gör jag it det för det börjar gå in på vintern jag är riktigt smart inom många ämnen och jag kan mycket, jag älskar att spela mycket jag brukar köra among us minecraft och jag är riktigt aktiv inom spel som jag brukar spela nästan varenda dag jag kommer ifrån skolan. Som person så hatar jag skolan 100% för det som stör mig är att vi slutar klockan 15.00. jag älskar att äta mycket och åka till många länder i sommaren. jag brukar åka till Grekland då

Vad skulle du göra om du blir staff? jag hade prioriterat min tid mot staff arbete jag hade mest it rpat jag hade bara rpat när det ej fanns spelare inne jag svarar på reports förra gången jag va staff så åkte jag på många reports och jag gjorde bra staff arbete jag hade mest försökt och åka på reports där det va rdm för jag vill att spelarna ska ej tappa sina saker sedan kommer jag alltid fråga för bevis innan jag gör något för att detta ska bli lika. hur jag kommer hantera scenarion. jag hade också suttit i support länge där jag hade sutit i noclip vid många gz jag skulle aldrig gjort nåt fel innan jag bannar ska jag se vad som händer så att jag it bannar fel person för personerna då hoppar in i support och är riktigt arga. och om dom fortsätter hade jag get dom en varning. men dom som hade WL och typ bryter mot en regel t.exvdm hade jag först frågat ds namn och se om dom är ej WL eller WL och jag hade sagt varför gjorde du sådär och om dom ej tog det seriöst hade jag bannat han. jag hade t.ex bannat en kille för vdm eller rdm för typ 1-7 eller 6 dar och sen fick han göra en överklagan men om han ej tar det seriöst så pbannar jag han. jag hade givit folk som har blivit bannade en chans till om dom förstår sitt misstag och ej trollare och förtsätter hålla på.

1. kommer fråga vad dom behöver hjälp med och vad är det som har hänt

2. svar: han säger han har blivit rdmad

3. då säger jag har du något klipp eller någonting

4. svar tillbaka: ja det har jag jag har klippet steamnamn och id

5. visa klippet

6 sedan ser jag klippet när han rdmar han så jag ber den killen hoppa support

7. killen kommer support

8. han säger han har en helt annan grej att säga

9. denna personen har gjort mycket mot hans ... då vill ju han döda personen

10. den andra personen nekar

Svar: vad gör jag: såklart bannar jag killen som rdmade för jag har inget bevis exakt på att detta har hänt att han har gjort det och drf så bannar jag rdmaren så att det blir rättvist för han som blev rdmad har klipp när han blir rdmad men den andre som rdma har inget klipp på gamla händelser

Hur länge har du spelat på Multistaden? 4 månader

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? jag tycker att rpn är riktigt nice här och att det gör mig att bli staff och hur härliga spelare vi har tycker jag att jag passar som staff att gå svara på reports och allt annat och ser hur medlemmarna respekterar alla staffs här och jag tycker att denna servern passar mig

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer göra allt mitt jobb för att multistaden ska utvecklas mycket mera och bli bättre och bättre och jag kommer alltid göra.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har mycket erfarnheter inom staff jag kan mest alla kommandon jag vet också till och med hur det är som staff hur länge man får rpa osv sedan så har jag varit staff här 2 gånger och jag lämnade för ville hällre rpa, jag har också varit vid en annan server fick lära mig mycket men it lika mycket jag lämnade där för fick en rekommendation om att spela här och då lämnade jag den servern för att spela här

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Sqlban [ID] [Dagar] [Anledning]=ban

/kick ID ANledning

/bring ID

/goto ID

/tpm tpa till din waypoint

/Sqlunban steamnamn

/sqlsearch steamnamn

/sqlbanoffline perm id söker upp på sqlsearch Anledning dagar

/setjob [ID] vianor t.ex grade id 5=ägare

/tp tpa till dinna cords

/cords= då ser du dina cords vart du är osv

/car frogger= spawn in t.ex

/spec sedan väljer du
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes har riktigt enkelt på det har lärt mig mycket senaste tiden jag vart staff här

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar bara på multi AKA multikungarna

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? it riktigt bara att jag brukar bli lite arg när andra skriker i öronen eller några gånger

Senast ändrad:
Meddelanden
52
Ratings
4
Poäng
8
+REP men om du nu blir staff hoppa inte av efter 1 dag då, för du hade ju tjatat i flera månader och du fick äntligen chansen men sumpade den direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.