Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad twitchdimyt | Ban överklagan [Abdi]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Erfaren Medlem
Meddelanden
835
Ratings
65 6
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: twitchdimyt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/^8TwitchDim

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8TwitchDim

Vad är din discord tagg? TwitchdimTHEgod#6976

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: ljuger i staff ärende, grovpowergaiming, combat log.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde upp för ett berg med en chiron för att krocka sedan skulle jag gå och äta så loggade jag och dom kallar det för combatloggning men från mig så ljuger janne helt jag förstår it när jag ljög för staff jag skulle ladda ner bevis på en sak då börjar janne: NU LJUGER DU FÖR STAFF EN GREJ TILL ATT LÄGGA IN men apelsinen försökte ljuga i hela detta ärendet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en vän körde på en motorväg med en buggati så jag tänker nu när bilen ryker ska jag köra upp den och flygga för att dom som ägde bilen hade jag krig (ovänner) och jag tänkte göra det så flyger bilen it upp så glömde jag att det finns en till väg så jag tänker hoppa ut ur bilen och rpa skadad men sedan så går jag upp igen för att springa efter bilen för den körde iväg av min vän så körde han så tänkte jag gå o göra en maka att äta så tar jag och loggar för att it stå afk så att jag bli kickad eller nåt annat som kan hända. så ber dom mig hoppa support mendion skriker och ger mig en varning för ljuger mot staffs när jag skulle ladda ner bevis janne skriker som i helvete och säger NU SKA DU FÅ VARNING FÖRSÖKER DU LURA OSS ELLER så säger han nu blir det ban för LJUGER MOT STAFF

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en rätt ban då jag körde upp på berget och jag powergamade men cloggningen och ljuger för staffs tycker jag vart helt felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag håller på att lära mig om mina bans men det känns att jag kan ej göra det för staffs låter mig aldrig prata t.ex mendion och janne som skriker hela fucking tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att ej kört upp berget och rpat skadad lite längre

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att it rulebreaka och rpa istället innan jag skulle ätit

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.