Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Välkommen hit!

Vi har gjort ombyggnad på hemsidan och framöver så kommer vi att ta emot ansökningar här på hemsidan både till WL-Ansökningar och givetvis personal ansökningar för intresserade. Forumet är uppdelat i 2 delar, en del som huvudsakligen fokuserar på RP servern Multistaden och även en inaktiv del gällande mc servern. Vi är mycket glada över att ha varit en gemenskap som går att titta tillbaka i hela 6 år och det är oerhört kul att det finns ett stort intresse för RP delen Multistaden.
Här på forumet kommer ni kunna posta om vad som helst gällande servern. Ansöka, överklaga en felaktig ban eller skicka in förslag. Eller om ni vill diskutera off-topic saker är också tillåtet (i den kategorin). Forumet är fortfarande under ombyggnad och vi håller på ordna formulär osv.
Forumet är en del av MultiPvP servrarna och har sitt syfte och ska hållas uppdaterat av alla staffs och vi alla har ett ansvar att ena våra ideér och gemenskapen här på forumet.
Har ni några frågor eller funderingar svarar vi dessa ;)

Comments

Jag behöver hjälp då jag vart bannad då min polare var inne på mitt discord konto och trolla så vill överklaga bannen så jag kan komma tillbaka spela och fixa tillbaka mitt jobb som jag hade innan

discord: HellSnow #8082
Mvh: HellSnow
Skriv en överklagan på forumet,

Hejsan jag är ny i världen och jag fick hjälp av en random kille som skulle hjälpa mig söka jobb inom vården men jag råkade slå och blev direkt permanent bannad.. Jag har totalt kanske 1 timma på spelet. Jag är helt ny och de va inte med flit gjort.

Jag blev permanent bannad för jag råkade slå i sjukhuset när jag sökte vård för mina skador de va inget menat att göra jag råkade jag är helt ny i världen.

jag vill överklaga!
jag blev banad för att jag frågade en polis om man åker in för bilstöld?
Och jag hade redan fått en varning om att inte använda ordet Ban eller nåt sånt!
Hjälp mig snälla att få bort min Ban!

Jag blev avstängd igår för jag slog ner en som jaga mig hela tiden och då jaga jag han och slog ner han och sen komm en och banna mig

Hejsan det är som så att vid polisstationen så stod min kompis med hans bil precis bredvid en polis bil och jag tryckte på F men råkade hoppa in i den en mod kom och bannade mig direkt jag åkte inte iväg eller något jag skulle som sagt direkt hoppa ur men han såg det och bannade mig! Jag är en trevlig och snäll person en som heter rexonxs han streamar. Men skulle ni kunna ge mig en chans till för jag vill verkligen inte förlora detta att kunna köra med mina kompisar jag lovar att jag inte skulle göra något för jag har en egen bil också och det var en snäll mod som hjälpte mig innan när en annan slog ner mig hela tiden & han rexonxs ringde ambulansen bad mig reporta den personen som höll på så mot mig. Jag är så hemskt ledsen