Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Valentino | Ansök till whitelist ansvarig [Martin]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Välkänd Medlem
Meddelanden
539
Ratings
35 1
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: Valentino

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Hur gammal är du? 14 år gammal

Vad heter du på discord? Valentino#5995

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla wl-ansökningar varenda dag i med att jag sitter vid datorn varenda dag och har mycket tid över. Jag har även inget problem med att ta muntliga eller liknande. Jag kommer även kolla wl-ansökningar så fort jag märker att ngn behöver svar eller liknande. När jag ej är hemma kommer jag även kolla på min mobil hur det går osv och kan även skicka svar via telefonen. kortfattat så kommer jag vara extremt aktiv som wl-ansvarig.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är extremt aktiv på dcn då jag kollar i den typ hela tiden och ser hur det går osv så jag är bered på en "ping". Jag skulle säga att jag är extremt aktiv på både telefon och dator hela dan inklusive natten.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För att jag vill hjälpa både servern folket och alla andra wl-ansvariga att få ett lättare jobb då jag kommer ta denna ranken extremt seriöst och noggrannt. Som sagt vill jag även kunna hjälpa till att utveckla servern med att kunna få folk att ha möjligheten för wl jobb som t.ex polis, gäng osv. Jag vill även bli det för att hjälpa servern och för att få det till så bra rp och så seriös server som möjligt. Jag vill även bli wl-ansvarig för att jag är extremt aktiv på forumet och är nästan lika aktiv på forumet som på dc men om jag blir wl-ansvarig kommer jag vara i forumet till jag lägger mig eller inte ska spela längre. Det är även lite brist av wl-a och jag ställer gärna upp för att kunna ta hand om det!

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag är en ärlig person som vågar säga nej om dem inte gör en tillräckligt bra ansökan och jag vågar också säga ja såklart. Vill även bli det för jag kommer ta detta enormt seriöst och vara extremt aktiv och ta nytta av min rank för att förhoppnings viss kunna få folk nöjda och glada. Jag har även erfarenheter sedan innan :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.