Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Valentino | Ansökan till servervakt [Pontus]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Support
Personalmedlem
Support
Whitelist Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
523
Ratings
35 1
Poäng
28
Thread starter Staff #1
Användarnamn: Valentino

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Ange ditt födelsedatum 9 November 2006

Vad heter du på discord? Valentino#5995

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vid 16:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Kanske 7 månader (kan vara mer eftersom jag varit i denna community extremt länge)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta ett större ansvar av mig själv och vara lite extra noggran ig om jag såg ngn bryta mot reglerna. Som servervakt hade jag också enbart använt mig av kommandot /kick eftersom dem andra kommandona är för staff teamet. Som servervakt hade jag gjort exakt som jag gör nu bara att jag skulle försökt hjälpa till lite extra. Ser jag bilar som är i vägen för många hade jag även använt mig av /dv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För jag vill bli en stor del av denna server och eftersom jag varit sv och staff förut så vet jag att jag kommer trivas som detta och hur man ska bete sig och hantera sin roll. Jag vill just bli det för att få det lättare för staffsen som t.ex. att dem ej ska behöva ta såna små ärenden som endast är värt en kick eller att dem ska behöva dv en bil utan staffsen ska få den tid dem behöver samt är dem till för att sköta de större scenarion.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Som sagt kommer jag förlätta det för staffsen som är extremt bra och sedan kommer jag göra mitt bästa för att kunna få bort trollare och liknande som bara förstör för alla.

Varför ska just du bli servervakt? För jag har måna erfarenheter och vet hur man hanterar denna roll samt vill jag hjälpa till med servern. Jag är extremt aktiv och kommer hjälpa till extremt mycket och aldrig tveka på en kick utan gör man fel ska man stå för det. Gör man grövre fel kommer jag klippa det och kontakta en staff

Varför vill du bli servervakt? Som sagt vill jag utveckla servern med mitt bästa sedan vill jag gärna göra det bästa för servern. Jag vill bli en större del av denna underbara servern och jag kommer alltid göra mitt bästa. Jag märker att det är mycket spelare som bryter mott små regler och just drf vill jag bli sv så jag kan kicka dem och så dem lär sig av sina misstag.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla. Har varit staff och sv här förut.

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag. I detta fallet var det extremt länge sedan jag blev bannad men senaste gången var det för ”mask på gz” tror jag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.