Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Valentino | Ansökan till servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Valentino

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Hur gammal är du? 13

Vad heter du på discord? Valentino#5995

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varenda dag 13:00 till 18:00 sedan kommer jag tillbaks 20:00 och spelar till 04:00

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill bli en större del av servern och kunna hjälpa staff teamet med de saker som är lite mindre allvarligt som att ta bort bilar eller se till att folk inte kör galet osv. Vill även bli servervakt för att jag känner mig mogen och seriös nog att bli server vakt. Har även läst igenom reglerna noggrant och tycker jag ska få en chans som servervakt i med att nu på senaste har jag skött mig väll och det ska jag fortsätta att göra. Vet att jag kan vara ung men kan lova er ett seriöst och bra rpande från mig.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill få servern till så bra rp som möjligt och jag vill även kunna hjälpa till med så mycket som möjligt. Jag vill även kunna bevisa att jag hjälper till och att jag inte är servervakt för att abusa utan jag är det för att få så bra rp som möjligt i staden. Vill även få staff teamet att få en lättare jobb så jag kan göra dem sakerna som inte gäller stora gud ärenden eller likande så de får mer tid att ta reports. Medans jag kollar så alla sköter sig och sen ibland kan jag dv bilar så man inte krockar så fort man ska åka någonstans. Jag är även med i gäng och det är en stor fördel i med att det är mycket scenarion och mycket som händer inom gäng som jag också kan hålla koll på och se till att alla sköter sig. Jag bryr mig även inte om det är mina polare eller bästa vänner utan gör dem fel så får dem skylla sig själv för jag kommer kicka dem som inte följer reglerna och dem får stå för vad dem gör för fel. Vill även bli servervakt för att jag har varigt i denna servern extremt länge och vill bevisa att jag kan rpa bra och är en seriös och bra spelare.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag och har varigt det extremt länge

Har du varit bannad på serven förut? Ja automatiskt bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Edde

Mod
Personalmedlem
Mod
WL-Ansvarig
Meddelanden
188
Ratings
26 1
Poäng
18
Staff #3
Fin ansökan! Dock har du nästan över 30 bans. Tror inte att denna rollen passar dig på grund av detta.
Men lycka till! :)

Mvh, Edde

Meddelanden
16
Poäng
1
Thread starter #4
Fin ansökan! Dock har du nästan över 30 bans. Tror inte att denna rollen passar dig på grund av detta.
Men lycka till! :)

Mvh, Edde
Tack så hemskt mycket! Håller med dig men har tänkt mycket över det och vet ej om det går att ändra på enligt er men har som sagt tänkt på det och det är en stor siffra och skulle göra allt för att få en chans att bevisa att jag kan rpa bra och seriöst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.