Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Obesvarad pågrund av inaktivitet Veixel's Ansökan

Var ansökan bra?

• Total voters
    6
Meddelanden
5
Ratings
1
Poäng
1
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
Veixel

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn?

Lukas_Eliasson, RobGame45

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten?

Lukas

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder?

12

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP?

17.00 - 20.00/21.00

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern?
Nej

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?

Jag har ägt många servrar som till exempel Plexnet, NeztoNetwork, CrystalCraft och Kentria. Jag har också varit personal/staff på servrar som Plexnet, CypticMC etc. Jag kan mycket om minecraft servrar då jag har jobbat mycket med dem. Efter att jag har varit staff på alla dessa servrar har jag på vägen lärt mig jättemycket om allt möjligt som har med servrar att göra. Läs frågan "Vad kan du om plugins och i så fall vilka?" för mer om vad jag kan om plugins.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
2+ timmar beroende på skola eller liknande. Nu är det snart sommarlov och då kommer jag kunna vara online mycket mer.

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
Just nu ingen för jag har jobbat mest på att koda discord bottar den senaste veckan. Men innan dess var det NeztoNetwork och Plexnet Network.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?

Ja, jag använder en Blue Yeti och den fungerar väl. Min discord är Veixel#8010

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?

Ja, jag har möjlighet att spela in i hög kvalitet.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka?

Jag har jobbat med många plugins och kan konfigurera dem. Jag har ägt många servrar och har på vägen lärt mig massor med saker om servrar, plugins och hur man konfigurerar dem. Här är en lista över några plugins jag har arbetat med:
Essentials
WorldEdit
WorldGuard
Factions
MCMMO
Litebans
BuycraftX
Citizens
ClearLag
EpicWorldGenerator

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
Jag har spelat mycket Factions, Survival och KitPVP. Just nu gillar jag att spela survival och vill samtidigt gärna hjälpa servrar att bli bättre och större. Just nu har jag ingen server som jag är staff på och jag vill gärna hjälpa servrar med allt möjligt. Därför bestämde jag mig för att ansöka till MultiPvP eftersom det verkar vara en bra server där jag skulle kunna passa in. Som sagt har jag möjlighet att spela in och kan alltid ha mitt inspelningsprogram öppet. Jag är inte blyg utan kan prata med hackers eller liknande i voice chat. Samma gäller för vanliga spelare. Jag har inte heller några problem med att skriva långa och utförliga texter såsom den här. Jag har inga problem med att säga nej till saker. Det viktigaste med att vara staff på en server enligt mig är att när man loggar in ska man inte tänka att man vill ha många kills, eller en bra raid, utan att man ska tänka att man vill hjälpa så många som möjligt. Det är precis så jag försöker tänka när jag loggar in på servrar. Det bästa med att vara staff på servers är att man kan hjälpa till med så mycket och att man kan känna att man verkligen gör skillnad på communityt. Alla spelare måste kunna få känna att de är trygga på servern de spelar på och inte att alla är taskiga mot en. Det är därför det är jätteviktigt med att ha bra staff som hjälper ägaren och communityt. Jag är alltid ärlig och skulle aldrig få för mig att ljuga för en administratör eller en annan moderator.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
Inga, detta är min första.

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
Svaret på frågan över..

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?

Jag skulle inte bli arg eller irriterad i den här situationen utan skulle istället fråga spelaren varför hen tycker så. Om spelaren svarar kan jag använda det svaret för att bättra mig och göra bättre nästa gång för att göra det allra bästa för alla spelare.

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP?

Jag vet att det är en server med KitPvP, Factions, Survival och Creative. Jag känner några i staff teamet och vet vilka alla är. Jag vet att staffsen är snälla mot spelarna då jag har mött dem på servern. Factions verkar också bra med många funktioner.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?

Inga diagnoser eller liknande. Jag har inte heller svårt att säga nej.

Senast ändrad:
Meddelanden
24
Ratings
6
Poäng
3
Jag tycker du har utvecklat och formulerat dina svar mer nu så jag ger dig

8/10 Lycka till!