Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Vinzzy | Ansökan till servervakt [Hezus]

Meddelanden
13
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Vinzzy

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2020

Vad heter du på discord? Vinzzy#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag - 16:00 - 21:00
Tisdag - 16:00 - 21:00
Onsdag - 16:00 - 21:00
Torsdag - 15:00 - 21:00
Fredag - 15:00 - 21:00
Lördag - 11:00 (Morgon) - 3:00 (Natt)
Söndag - 11:00 (Morgon) - 3:00 (Natt)

Hur länge har du spelat på Multistaden? 2 veckor, 7 timmar + varje dag

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra allt jag kan för att förbättra Multistaden. Allt från att DV bilar som blockerar vägen till att kicka folk som bryter regler. Jag skulle se till att absolut aldrig abuse mina kommandon för ett övertag i RP eller för att t.ex hjälpa en kompis. Jag skulle endast använda min SV när det väl behövs. Jag vill bevisa för staff teamet att jag är värdig denna roll och att jag vill bidra med det jag kan till denna server.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Eftersom att jag har spelat på den här servern ganska mycket nu och blivit gängboss vill jag komma ännu mer in till servern och hjälpa till med vad jag kan för att göra MSRP till en bättre server där alla kan ha kul.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle göra vad jag än kan för att förbättra MSRP från att DV bilar på vägen eller kicka folk som klart inte vill RP och bara förstöra. Då MSRP är en väldigt stor server vill jag hjälpa till att underlätta för staff så att de kan fokusera på det de faktiskt behöver fokusera på. Jag vill se till att det inte är sprängfullt med bilar på vägen eller folk som åker voi mitt i vägen till exempel.

Varför ska just du bli servervakt? Som sagt så skulle jag göra allt jag kan för att göra servern ett bättre ställe och få alla att ha kul på multistaden utan strul och lagg. Jag skulle aldrig använda commands som jag ej skall använda i RP som Noclip, TPM etc. Endast använda min servervakt till saker som jag faktiskt ska göra. Då jag inte har jätte mycket erfarenhet på servern har jag 1,431 timmar av erfarenhet inom RP och dess regler.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt eftersom att jag vill göra vad jag kan samt använda mina 1,431 timmar av erfarenhet för att hjälpa till som SV endast när det väl behövs. Alla ska kunna ha kul på servern med en kul / bra RP samt utan lagg etc.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska god, också villig att lära mig av alla olika kommandon som jag bör veta! Däremot kan jag alla de mest enkla commands som en SV bör veta.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har blivit bannad en gång men det blev då överklagat direkt. Kommer aldrig hända igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej