Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Virket | Anmäl en staff medlem

Virket

Välkänd Medlem
Meddelanden
507
Ratings
50 2 1
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: Virket

Vad heter du? Victor

Vad heter du på discord? Virket#7343

Vad är staffens discord-namn? janne#4049

Vad har han gjort fel? Han har brutit mot regeln Metagaming, Janne hade gjort ett bankrån då vi valde att storma då vi fick sms av någon att det påbörjas ett rån på banken, jag och min kollega tar Janne till stationen och han frågar om han kan snitcha ner ett annat gäng för att få ett reducerat straff vilket vi gick med på. Han snitchade då ut Kinabolaget's Gänghus och då slapp han sitt straff eftersom dom är väldigt efterlysta brottslingar och vi gör allt för att få tag i dom.

Problemet var att Janne hade fått tag på deras gänghus genom ett staffärende med Pedro där han skulle tpa pedro dit eller nåt liknande, men iaf så Janne metagamade grovt för att slippa sitt straff vilket jag och många andra tycker är riktigt tråkigt eftersom om man är staff ska man se till att folk inte bryter regler och då är de skit konstigt om man inte följer dom själv.

Nu när jag ska sätta in han i fängelse för han metagamade så vägrar han komma hit och försöker tvinga oss hitta han istället för att han inte förstår att han ska komma hit pga av metagaming, tycker verkligen inte Janne förtjänar staff han tar varken jobbet eller rpn seriöst.

Har du bevis på det han har gjort? här är två videos från Latcho och Pedros staff ärende med Janne:
1. https://medal.tv/clips/34834048/UMUmp9MfowWZ

2. https://medal.tv/clips/34834210/Y1RYnvOwvEMb

Va någon annan med i händelsen? , Anders Bergman och Thed från Young Gunners.

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Vi hade en del angående detta scenario i support men inte mer än så.

Senast ändrad:
Meddelanden
87
Ratings
5 2
Poäng
8
+rep om detta stämmer så. Sen så ska staff inte hålla på skrika även fast dom Blir avbryta ect. Dom ska kunna ha en konversation på ett mogen sätt utan att ta ut sin ilska och skrika på den andra