Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Virket | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    3
  • Denna enkät kommer att stänga: .

Virket

Mod
Personalmedlem
Moderatör
WL-Ansvarig
Meddelanden
129
Ratings
8
Poäng
18
Thread starter Staff #1
Användarnamn: Virket

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad heter du på discord? Virket#6462

Ange ditt födelsedatum 13 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Väldigt aktiv då det är sommarlov, fast jag är mest aktiv på nätterna runt 00-06

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill alltid bidra till förbättring på en server, så man måste ha all förtroende. Då jag har spelat här från grunden så känner jag till mkt om servern, jag är trovärdig då jag har varit här från starten. För att det ska va seriös RP så kommer jag specca folk så de sköter sig. Kommer dessutom kolla Reports när jag speccar folk. Bara tråkigt när folk inte följer regler, de förtjänar varning om det är för grovt så blir det ban 7 dagar. Har spelat på servern länge och den kan utvecklas på många sätt ingen server kan vara perfekt med mig så kan jag dela mina förslag.

Om det var ett scenario där 2 personer har gjort fel skulle jag sätta mig och snacka med båda två i support och försöka lösa situationen så smart som möjligt genom att höra från bådas perspektiv och t.ex ge dom båda 1 muntlig varning och säga till dom att fortsätta rpa men att försöka sköta sig bättre tills nästa scenario. Skulle även lägga ner nästan all min tid jag är aktiv på att göra mitt jobb som staff.

Och om det till exempel var nån som vdma skulle jag till och börja med kolla om personen som vdma är whitelistad. Sen om personen inte är whitelistad skulle jag sagt till han att komma supoprt och förklara varför han ska få en ban, och sedan lägga en ban på 3-7 dagar beroende på hur grov vdm det är(Om personen vdmar många skulle jag lägga en permanent ban direkt), och sedan skulle jag förklara för han att han får göra en ban överklagan på hemsidan om han vill bli unbannad tidigare eller för att få bort sin permanenta ban. Om personen som vdma var whitelistad skulle jag be han komma support så skulle jag ge han en varning och förklara varför han fick varningen och sedan be han att inte göra om det igen för då kommer det resultera i en ban tillslut(om det inte är grov vdm då skulle jag lägga en ban på 1-7 dagar och sedan förklara för han att göra en ban överklagan på hemsidan för att bli unbannad tidigare)

Om jag såg en person powergamea som inte var whitelistad skulle jag först ge dom en muntlig varning, och om dom fortsätter bryta mot regler skulle jag lägga en ban. om personen däremot var whitelistad skulle jag be han kommer support och ge han 1 varning och förklara varför han fick den.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där?
Nej det har jag inte gjort men fråga vissa hur det är och vad man får göra här på servern. Känner många staffmedlemmar och det vore kul om jag gick med dem :) Jag kan ta emot kritik så om jag får hat för ingen anledning så kommer jag att skita i det då det finns annat viktigt som reports o whitelist ansökningar. Man ska inte visa sig öm framför hatare.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag inte gjort men fråga vissa hur det är och vad man får göra här på servern. Känner många staffmedlemmar och det vore kul om jag gick med dem . Jag kan ta emot kritik så om jag får hat för ingen anledning så kommer jag att skita i det då det finns annat viktigt som reports o whitelist ansökningar. Man ska inte visa sig öm framför hatare.

Vad kan du om skripts? Nej faktiskt inte men om jag behöver lära mig så kan jag titta Youtube

Varför vill du bli staff? Det känns som att jag svara på denna på ” Vad skulle du göra om du blir staff?”
Vill stödja kommunitet o jag ser potential i denna server, därför vill jag bli en staff. Nu om jag vore staff så skulle jag be er att kombinera denna fråga med vad skulle du göra om du blir staff då man redan svarar på den när man skriver den.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar bara på Multistaden.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja.

Senast ändrad:

Edde

Mod
Personalmedlem
Moderatör
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
110
Ratings
14 1
Poäng
18
Staff #3
Fin ansökan! Utförligt skrivet och du ger exempel på vad du skulle göra om du blir staff! :)
Lycka till!

Mvh, Edde

latchoman

Administratör
Personalmedlem
Admin
WL-Ansvarig
Meddelanden
197
Ratings
27 2
Poäng
18
Staff #4
Du klarar servervakts positionen bra, även är du en av det mest aktiva spelarna på servern, tror du har goda chanser till att lyckas!

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
378
Ratings
38 1
Poäng
28
Bra ansökan överlag, finns utvecklingspotential där du exempelvis beskriver ett scenario och hur du skulle hantera det.

Annars visar du att du vet VART arbetet ska utföras, alltså genom att specca folk och gå på reports, tyder på kunnighet inom spelet!

Utveckla lite bara, texten är kortfattad men är för min del väldigt välskriven ändå, finns fortfarande som sagt lite utrymme att göra den lite mer nyanserad genom att exempelvis ge fler exempel eller som jag skrev innan, ta upp ett scenario där någon bryter mot en regel och hur du hanterar det.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Virket

Mod
Personalmedlem
Moderatör
WL-Ansvarig
Meddelanden
129
Ratings
8
Poäng
18
Thread starter Staff #16
Bra ansökan överlag, finns utvecklingspotential där du exempelvis beskriver ett scenario och hur du skulle hantera det.

Annars visar du att du vet VART arbetet ska utföras, alltså genom att specca folk och gå på reports, tyder på kunnighet inom spelet!

Utveckla lite bara, texten är kortfattad men är för min del väldigt välskriven ändå, finns fortfarande som sagt lite utrymme att göra den lite mer nyanserad genom att exempelvis ge fler exempel eller som jag skrev innan, ta upp ett scenario där någon bryter mot en regel och hur du hanterar det.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX
Tack för din feedback! har utvecklat min ansökan nu. mvh Virket :)

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
378
Ratings
38 1
Poäng
28
Jag gillar det du lade till, där du säger hur du skulle hantera situationen, snyggt!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX