Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd voltybreh | Ban överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
4
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: voltybreh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/volty666/

Vad är din discord tagg? voltybreh#1514

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Fake polis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hej, jag fick en ban av att jag lekte "fake" polis vilket vad emot regler och jag combatloggade vilket jag förstår 100 procent att det INTE är ok mot reglerna. Jag tyckte att Mulitstaden var en riktigt roligt RP och jag ångrar det jag har gjort fullt och erkänner att det var mitt eget fel.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda skulle vara nog att tänkt genom hur dumt det var att byta till en polis outfit och läst på reglerna ordentligt. Jag skulle fortsatt vidare med min egen karaktär och inte gjort dumheterna som jag gjorde. Eftersom jag insåg att det jag gjorde fel var taskig mot andra och även respektlös mot dom som har skapat staden. Återigen så ber jag om stort ursäkt för jag drabbade denna situationen och jag skulle absolut inte göra så återigen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt det var riktigt dumt utav mig och jag känner mig som en idiot för det jag gjorde, jag kan tänka mig ilskan mot dom andra och grundaren för staden. Jag vill få en andra chans och respektera reglerna och alla andra eftersom jag har saknat multistaden och jag har haft det väldigt roligt helt ärligt så tycker jag det var roligaste staden att vara i utav dom andra som jag har testat. Jag ska absolut se till att läsa genom regler och inte förstöra situationen för allas skull. Mitt mål skulle vara att spela vidare min egen karaktär och respektera andras. Återigen så tycker jag att jag har haft det väldigt rolig i staden och vill kunna utvecklas mer i den och ta RP seriöst som det ska. Tack!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.