Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

YÄS | Ban överklagan [Philip]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter #1
Användarnamn: YÄS

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198961457024/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: YÄS

Vad är din discord tagg? sebbe#3966

Vem var det som bannade dig? Phillip

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Ljuger i Reports för egen vinning och för att slippa scenarion

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte tänkte på att jag skrev i report spawnade död när jag igenterligen skulle ha skrivit jag dog av en bugg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lämnade serven för att det vart conection iterupted och när jag försökte att komma in igen så hade jag p ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig för jag kommer ihåg att jag skrev det

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer bar ihåg att 6 av dem var felaktiga men inte dem andra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit (spawnade död)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag inte ska skriva det när det jag dog av en bugg

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.