Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Yeye | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    3
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Meddelanden
39
Ratings
1
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: PYJAMASEN

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad heter du på discord? PYJAMASEN #3673

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2006 14 år gammal

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet så brukar jag spela när jag har vaknat och mycket efter också så från typ 9-11-16-02-04 spelar väldigt mycket så det är inga problem. asså minst några timmar per dag. Men tror att jag kommer vara inne när många staffs är borta vilket kan vara bra eftersom folk behöver mycket hjälp osv. Och även när skolan har börjat kommer jag gå 100% helhjärtad på staff jag kommer göra så mycket jag kan när det är skola jag kommer verkligen slita. Jag kommer försöka vara inne så mycket som möjligt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle fokusera mycket på support som folk som sätter sig i väntar på support eller gör en ticket eller så tar jag det ig folk som behöver hjälp. jag skulle specca stora o små scenarion och se till att allt går bra och fint fint och om folk hade gjort fel så hade jag haft ett snack med den som gjorde fel och ge han feedback och berätta till han vad han gjorde för fel och frågat om videobevis om tex det var dsync eller liknande. Jag skulle också hjälpt servern med att förbättra rpn jag tror att alla skulle uppskatta bättre rp:)

Jag skulle gått på alla reports även om det är en person man tex har bråkat med för mig personligen bryr jag mig inte vem personen är vill bara hjälpa dem. Alltså så hade jag hjälpt på alla fronter jag kan och jag skulle vara en hårt slitande staff för att se servern förbättras. Jag skulle också lyssna på dem två sidorna eller fler om det finns kommer vara helt opartisk även om jag känner personen eller inte gillar personen jag kommer gå efter den som har mest bevis om jag inte har personliga bevis. Jag skulle också lydigt dem högre uppsatta staffsen om det är ett stort staff ärende och flera staffs är inblandade. Jag skulle också vara aktiv i pm så man kan hjälpa alla som behöver hjälp! Jag hade suttit mycket med staff teamen o snacka o lösa problem som kommer i vägen. Jag hade också fokuserat mycket på wl då jag kan välkomna folk till servern tex muntliga frågor typ varför vill du bli wh osv men tar också skriftliga.

Om vi drar ett exempel vi säger att en person hade gått till greenzone och skjutit personer hade han såklart fått en p bann direkt det är inte ens en diskussion i detta fallet är detta nåt väldigt grov händelse som han måste skriva en bra förklaring eller om han har gjort men jag hade kollat om han har nåt o säga om händelsen och säga att det är är definitivt 0 % ok men jag hade lyssnat på han men jag hade gett han konsekvenser. Men om nåt annat händer som är mindre grovt då tar jag bara ett snack med personen och säger att detta är inte okej och gör såhär osv för att förbättra deras rp så misstaget inte händer igen.

Och så hade jag varit mycket på forumet vilket jag redan är men skulle varit mycket mer aktivare där och hade kunnat ge feedback till folk som gör ansökan eller nåt annat. Jag hade också liksom prioriterat mitt staff arbete före rpn även om det är extremt kul o sticka ut o rpa så vill jag hjälpa folk istället:) Hade också haft pm alltid öppet så alla kan fråga mig frågor och så svara jag till och med lite extra snabbt eftersom jag spelar med windows mode så att jag ser dc så får jag notiser därifrån så ser jag direkt om det är något.

Som staff skulle jag också vilja se mindre bans för just nu är det många som får ban om det är en person som gör något grovt då kan vi snacka ban men så här typ att han hoppar ut o springer iväg efter en massiv bilkrock skulle jag bara snackat med han o säga feedback o sen när han förstår det så kickar jag han.

Skulle vara lugn o samsad hela tiden inte sitta o skrika på folk på vad dem gör fel ingen tycker om sånt!

Som en lite sammanfattning så kan vi säga så här: Jag vill göra allt för att förbättra servern på så många sätt som möjligt vill hjälpa alla på communityt o servern vill göra så mycket engagemang som möjligt på servern vill sitta i support o vill ta ticket o vill ta reports ingame.

Skulle vara en trevlig staff alltid inte otrevlig mot någon!

Jag är redo på att acceptera att inte rpa lika mycket som nu kommer prioritera staff arbetet jag går helhjärtat på att bli staff!

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej tyvärr men har en stor och bra uppfattning på vad man gör.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej men har en stor uppfattning på vad jobbet innebär samt reglerna på servern. har spelat multistaden i 2 månader och lydigt reglerna har aldrig blivit bannad på servern vilket jag är väldigt glad med. men en liten erfarenhet jag har är att jag har hjälpt folk som frågar saker i ooc o basic frågor då typ tex "hur köper man en bil" o andra snabba svar. Har också hjälpt folk ig med typ samma frågor typ basic frågor. Tror om jag fick testa som staff tror jag att det skulle gått utmärkt

Vad kan du om skripts? Inte mycket men är en person som lär sig snabbt och vill lära sig alla möjliga saker hade velat gärna lära mig det. Det hade ej skadat att lära sig lite(;

Varför vill du bli staff? Jag är en människa som vill sprida positivitet o glädje inom communityn vill liksom inte se folk ledsna på servern. Är också en hjälpsam person som vill förbättra servern alla möjliga sätt vill snacka med folk som sitter i support o hjälpa dem med deras problem. Ser också att det är lite tomt med staffs ibland vid vissa tider nu när det ändå e 128 spelare inne då som max och det är rätt så stressigt kan jag tänka mig. Men hade gjort allt jag kan för alla både ig o på dc. Har verkligen engagemang för denna servern har spelat på den i ungefär 2 månader nu så jag vet hur allt funkar på servern och har länge velat bli en del av staff teamet då jag tycker allihopa gör ett extremt slitande och duktigt jobb alltid snabba i supporten och på tickets och plus aldrig haft så rolig och bra rp i hela mitt liv. Ser många som combat loggar under scenarion som jag vill få stopp på samt mycket rdm alltså många regler som bryts dagligen vilket inte är okej.

Plus är det så härligt med denna servern har sett så mycket framgång i servern och vill vara en stor del i det ser bara positivitet med multistaden. Tror jag skulle gjort ett stort och bra jobb som staff och förbättra rpn o andra saker.
Är också jätte aktiv på Dc så jag kommer kunna hjälpa många där på det sättet. Vill se till också att man rpar ordentligt o inget lall liksom det är störigt med dem som inte tar rp seriöst! Jag tycker också att det är för lite staffs inne nu när vi är så många på servern det är kul att se att många vill spela här men det kan bli tufft med lite staffs när det är många spelare!

Vill också prova på nåt nytt då jag har bara varit normal på servern så att säga. Men har också sett mycket skit i support tex folk har smutskastat folk o det kommer jag inte tolerera aldrig i livet.

Plus eftersom jag är med ett gäng så kan jag säga att det förekommer ett par fel ibland å det måste liksom fixas omgående då många bara combatloggar eller tex fel i scenarion kommer aldrig ta en sida kommer lyssna på båda och sedan avgöra mina beslut eller ta det med en högre uppsatt om tex jag blir osäker.

En anledning varför jag vill satsa på staff är för att jag känner att jag verkligen vill detta jag tror att det kommer vara ett tufft o hårt jobb samt roligt att hjälp folk. Jag kan ta upp en anledning till att jag vill vara staff är pga jag är i gäng just nu o där i kriminella sidan av livet pågår det mycket regler som bryts det förstår rpn rätt så jäklans mycket tex folk combatloggar eller liknande det händer ofta än vad man tror men kommer vara opartisk även om mitt gång står på spel liksom jag kollar på vilka som ha mest bevis och går efter det jag sliter i vem det är o inte är den som har rätt så ska det vara tycker jag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på multistaden sedan dag 1:)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Yes självklart.

Senast ändrad:
Meddelanden
48
Ratings
2 1 1
Poäng
8
Jävlar var du skriver som om det var en bibel. Men bra ansökan hoppas det går bra för dig och att du kommer vara en bra staff till servern

Meddelanden
37
Ratings
2
Poäng
8
Jävligt bra ansökan! Du hade passat bra som staff på servern särskilt nu när vi precis förlorat 4 staffs så det behovs nog lite nya!

Edde

Mod
Personalmedlem
Mod
WL-Ansvarig
Meddelanden
188
Ratings
26 1
Poäng
18
Staff #13
Fin ansökan! Du beskriver utförligt och bra vad du skulle göra som staff.
Lycka till!

Med vänlig hälsning, Edde

Zenqy

Mod
Personalmedlem
Mod
WL-Ansvarig
Meddelanden
86
Ratings
6
Poäng
8
Staff #16
Välutvecklad ansökan! Märks att du lagt ned din tid.

Lycka till!