Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd ZappieZ | Whitelist ansökning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZappieZ

Ny Medlem
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: ZappieZ

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ZAPPIEZ

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? ZappieZ#5357

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Melvin Brorson, är 20 år och vill leva upp min dröm som polischef. levt i sverige sen dag 1 och kämpar för landets flagga. Född i Norrland och min pappa var polis men dog tyvärr i tjänst. Mobbad genom åren men fortsatte kämpa för att bli polis. Min mor tog självmord bara några månader efter min far gick bort och harlevt med min mormor. min mormor dog bar några veckor efter jag fyllde 18 och har levt på student lån sen dess. och nu när jag är 20 år så håller jag på att avsluta mina skolår för att sen kunna gå med i poliskåren.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill ha en seriös RP server, seriösa spelare, och även seriös staff. Har hört mycket om den så tänkte kolla om man kunde bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Se ovan.

Hur många timmar har du på FiveM? 3 timmar ungefär

Hur hittade du Multistaden? Min vän rekommenderade den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej! :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, just därför letar jag efter en server nu.

Senast ändrad:

Edde

Aktiv Medlem
Meddelanden
276
Ratings
44 2
Poäng
28
Godkänd, Dock skulle jag vilja ta en liten muntlig intervju om grundreglerna är. Bara sätta dig i väntar på intervju så löser vi det ;)

Adam Tensta

Välkänd Medlem
Meddelanden
430
Ratings
35
Poäng
28
Vill höra mer i en muntlig intervju. Hoppa in i "Väntar på whitelist" så tar vi det därifrån :) Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.