Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Zenqy | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    0
  • Denna enkät kommer att stänga: .

Zenqy

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
29
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter Staff #1
Användarnamn: Zenqy

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Zenqy#4788

Ange ditt födelsedatum 24 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00 - 06:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till så att alla får den hjälp som behövs, dvs svara på reports, förklara för spelarna som bryter mot reglerna om vad de har gjort för fel och försöka förklara för de vad de kan tänka på till nästa gång så att det inte händer igen. Skulle även åka runt och specca folk, reda ut scenarion, och svara på frågor ic + ooc.
Jag är fullt medveten om vad som är rätt och vad som är fel när det kommer till staff, t.ex. att man alltid ska lyssna på båda sidorna kring en händelse / scenario innan man tar ett beslut.
Vill verkligen försöka hjälpa spelarna på servern och se till så att de får en underbar upplevelse här.
Är alltid villig att förbättra folks rp nivå och ge de förslag på vad de skulle kunna förbättra.

För mig så handlar fokuset på att vara så gott hjälpsam som möjligt, ha en bra ton, vara respektfull och kunna ta negativ + positiv kritik.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej, men vet exakt vad som krävs för att vara en perfekt staff. Varit ganska nära vissa staffs och tagit åt mig hur de gör m.m.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, som jag sa tidigare så har jag aldrig varit staff innan. Men har mycket kunskaper att gå på och vet nästintill exakt hur allt fungerar.

Vad kan du om skripts? Kan inte speciellt mycket om scripts, men är det ett måste så är jag villig o lära mig

Varför vill du bli staff? För att jag är en hjälpsam person som tycker att det är extremt roligt att hjälpa andra. Har en god ton + vill allt gott till spelarna på servern. Dessutom så vill jag se till så att rp nivån hålls på en bra höjd, och med det så menar jag att jag kommer skicka spelarna som inte kan bete sig, alltså inte hålla sig till reglerna för att underlätta för att alla ska ha en så bra och rolig stund på multistaden.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Kommer alltid att lira på multistaden, oavsett vad.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Självklart

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
374
Ratings
37 1
Poäng
28
Riktigt bra ansökan!

Du förklarar i många led, visar i ett scenario hur du hanterar det samt hur du kommer ta dig an olika uppgifter. Du ger även flertal olika exempel!

I mina ögon en otroligt bra ansökan, finns små detaljer att tillägga så som fler exempel där du skriver kanske utifrån ett riktigt scenario där du säger exakt vilka påföljder det ska vara, men inget som egentligen kommer förgylla ansökan eftersom det redan är riktigt bra som det är, kul att se!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Zenqy

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
29
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter Staff #3
Riktigt bra ansökan!

Du förklarar i många led, visar i ett scenario hur du hanterar det samt hur du kommer ta dig an olika uppgifter. Du ger även flertal olika exempel!

I mina ögon en otroligt bra ansökan, finns små detaljer att tillägga så som fler exempel där du skriver kanske utifrån ett riktigt scenario där du säger exakt vilka påföljder det ska vara, men inget som egentligen kommer förgylla ansökan eftersom det redan är riktigt bra som det är, kul att se!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX
Tack! :)