Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd ZiCo | Whitelist ansökning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZiCo

Ny Medlem
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: ZiCo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347486587/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? TTV_ TaakSepäin

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär en 20 årig man som har gjort lite dåliga val i livet, men är på bättringsvägar. Han mår bara dåligt när han blir påmind om sitt förflutna men försöker annars ha en positiv aura. Han gillar att spela datorspel för då behöver han inte tänka på sina jobbiga tankar. Han gillar även att vara med personer som är bra för han t.ex. hans syster Felicia som har ett liknande förflutet som han.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer försöka bli polis o hjälpa dem på grund av att jag har ett sådant intresse i verkligheten och vill prova att vara det i ett spel. Och för att jag ska spela seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? På grund av att jag vill spela seriöst med en verklig karaktär. Sen är det inte rolig när man själv vill spela seriöst när alla andra förstör. Jag vill bara spela seriöst med andra som också vill det.

Hur många timmar har du på FiveM? 10,2 timmar

Hur hittade du Multistaden? blev tipsad att det var många seriösa på denna server och det är precis vad jag letar efter.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jag har aldrig blivit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte just nu.

Sebbe

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
69
Ratings
4
Poäng
8
Staff #2
Utveckla gärna mer. Sen har du väldigt få timmar på FiveM. Men utveckla din ansökan lite mer så blir det nog bra sen :) Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.